Kızları anladık onların peşine abazalar düşüyor da neden tanımadığım kişiler bana DM veya takip isteği gönderiyor? Bu konuda tecrübesi olan var mı dolandırılma, tehdit vs. ona göre Instagram'a şikayet edeceğim.

Kızları anladık onların peşine abazalar düşüyor da neden tanımadığım kişiler bana DM veya takip isteği gönderiyor? Bu konuda tecrübesi olan var mı dolandırılma, tehdit vs. ona göre Instagram'a şikayet edeceğim.

Büyük ihtimal fake hesap veya yabancı paylaşımları beğeniyorsun. Bir ara beni hatta tanımadığım dünyanın bir ucundaki gruba eklemişlerdi.😂
Yok sadece üniversite paylaşımlarını beğendim 😅
Aynı üniversitenin insanları olabilir o zaman bazısı etkileşim için bile istek atıyor.
Aynı üniversite ve bölümlerden var ama farklı üniversitelerden de var.
Etkileşim için o zaman.
Herhalde öyledir.
Sanada gayler yürümek için yapıyordur heheh
Sanmıyorum ya gaylar çekinir genelde.
Wtf çekinir mi? Öyle bişey yok kanks çekinmiyotlar aw
İyi de sadece erkekler değil kızlar da var toplu bir gay hücumu yemedim.
Kanks etkileşim içindir belki bilmiyorum
İnstadan para kazanan falsnncok insan var biliyosn
Olabilir dediğin.
🤝🤝
Yorum için teşekkürler 🤝
Ricalar
@CptSimonRiley yok len ne çekinmesi geçenlerde buradan biri açık açık Bana çakar mısın gel ilkim ol falan diyordu
@Bana1caykoy sjsjssj efsane ya 😂
Olm ol bu ne ki , siz bana neler yazdıklarını düşünebiliyor musunuz bu Pp ile dhsjhdjd
@KaanArducc Tanrı seni G4ylerin şerrinden korusun
Amin 😂
İnşallah inşallah mümin kardeşim 😔🙏🙏
Thnx
Cevap
2Cevap
Takipçi arttırmak için herhalde
Sanırım öyle.
Dm konusunu bilmem ama takipci arttırmak adına takip isteği gönderiliyor. Bunun yanında dm den yazan dolandiricilar da oluyor
Olabilir ama öyle herkesi takip eden tipler de değiller o yüzden kafam karıştı.
Birinin dolandırıcı olduğundan emin oldum geri kalanı da engelledim zaten.
Aynen haklısın.
Seni seksi bulduklari için you so sexyy hahaaha
Hahaha çok komik ya
:D :D iyice saçmalamasyon ni soru... hee bizde yedik... :D
Ayıp oluyor 😒.
Yürümek için olabilir.
Sanmıyorum erkekler de var.
Dm den ne yazıyorlar ki
Paylaşamıyorum yoksa dava ederler.
Abartma istersen
Bir şeyi abartmıyorum.
Hiiç
😅 abartmıyorum cidden.
bilmiyorum 🤷🏻♀️
Olsun teşekkürler gene 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar