Güncellemeler
+1 yıl
O ışık çünkü ileri doğru hızlanan bir şeyin içinden çıkıyor…
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan 300’ü geçmiyor bu ışık sanki racing Cbr 1000 rr sanki 😀😂🤣🤣😂😀
Mesela hemen hepimizin arabaları var…Mesela yolda 100 km veya otobanda 200 km ile gidince farınızı açıyorsunuz ya Işık hızı 300bin+arabanızın hızı 100 veya 200…olmaz mı…? Ya da bir uzaya gönderilen füze siyelim 50 bin km hız ile giderse farlarını açtığı zaman 350 bin ile gitmez mi saniyede?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Einstein görelelik teorisinde bunu açıklıyor. Işığın çıktığı kaynağın hareketi ışığın hızını etkilemez.
Bu neden böyle olsun ki ben 120 ile giden arabadan ileri sapan taşı fırlatsam ve o sapan taşı 50 ile gidecekse 170 ile gitmez mi?
O eylemsizlik yasası gereği. Ancak eylemsizlik ışığa işlemiyor. Çünkü fotonlar kütlesizdir.
Kütlesiz olunca çıktıkları cisim 299 biner bile gitse 300 bin hızdan öte gidemezler mi 😀
Evet. Evrende hiçbir şey ışık hızını aşamaz.
Tanrı istemediği sürece evlat 😀
Tanrı müdahale ederse işler değişir :D
Evet hız sınırlamasını kaldırır istersen Tanrı 😀 o 300 bine limitlemiş fabrikasyon 😀
Tamamdır ben settings'den düzenliyorum 🙂
Einsteinın postülalarından biri; ışık hızı, gözlemci ve ışık kaynağının hızından bağımsızdır, tüm eylemsiz referans sistemlerinde aynıdır.
ışık hızı geçilebilir lakin atomlarına parçalanır diye einsteinin bir teorisi var
Daha hızlı giderse ışık mı atomlarına parçalanır?
ışık hızında giden cisim veya nesne
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!