İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Benim için daha çok mesajlaşmak daha güzel. ama yeri geldiği zaman da yüz yüze konuşmak daha güzel. ama telefonda konuşmayı pek sevmiyorum. yani aslında samimi olduğum kişiler için fark etmiyor her türlü konuşurum ama samimi değilsem daha çok mesajlaşmak iyi bir seçenek
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Mesajlaşırken de konuşurken de kendimi ifade edebiliyorum Her ikisi de benim için uygun uzun uzun mesajlar da yazabilirim uzun cümlelerde kurabilirim O an için nasıl uygunsa o şekilde hareket ederim