Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Mesajlaşırken karşınızdakinin emoji, random kullanma sıklığına ne kadar önem verirsiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben karşımda ki kişiye göre atıyorum karşımda ki emoji atıyorsa bende atarım. random atarsa bende atarım bir şey atmazsa bende atmam
Random veya emoji hiç atılmazsa sanki karşımdaki bana tripli gibi hissediyorum veya her bir mesaja emoji olunca da komik duruyor bence. Neden bu kadar çok emoji atıyor diye düşünüyorum. Kullanma sıklığını orta seviyede tutmak en iyisi.
Söyle önem veririm ki karşımdakinin attığı emoji onun o mesajlaşmadaki ruh halini ve verdiği yüz tepkilerini anlamamı sağlar. 😄
Kullanmayanla konuşasım gelmiyor. Müneccim miyim ben duygularını ekrandan nasıl bileyim kardeşim.
Tamam kanka sakin ol ya
Sakinlikle ne alaka
Yükseldin az relax
Aynen nokta kullanınca sinirli oluyoruz hayatım
Ne alaka
Yazdığın cümleyi oku mk noktayla alakası yok
Bayağı önemli çünkü, emoji atmadığında karşındaki kendine göre yanlış abnlayabiliyor bazen.
Hmm sen ne sıklıkla kullanırsın peki
Değişiyor, ciddi biri olunca gülmesede sorun olmuyor
O zaman ben onun ruh halini nasıl anlayacağım ki? Kesinlikle kullanmalı
Random saçmalığına dahil olmadın. Emojiler candır ve konuya bağlı olarak kullanmayı tercih ediyorum.
İstediğini kullansın ben genelde emoji tercih etmem ama random sık kullanıyorum
Sürekli sadece random atsa bi ben konuşim o zaman az atarsa da konuyu sevmedi
random her zaman kullansın ama emoji asla yani bana antipatik geliyor
Hepsi ortaya karışık burada çünkü ciddi ciddi konuştuğum olmuyo genelde 😂😂
Random atıyorum ben de arada
Ortası iyidir
Zerre umrumda olmaz
Çok önem veririm
Dikkat etmiyorum
Önem vermem.
Önemli değil.
Önem vermem
Ortası iyi
emoji sevmem
Hiç kullanmasa negatif enerji hissetmez misin yani
hayir emoji kullaninca soguyorum tam tersi
Hmm neden peki bilinçaltında ne var
Yeterince