Uçkur peşindeki varlıkların çoğu 7. Kez bile yazıyor sorum onlara değil.

Biri ilk mesajıma online olduğu halde cevap vermediyse onu direkt hayatımdan çıkartırım. 2. Mesajı atmak ne be? Silerim. İnsan mı kalmadı da 3 kuruşluk insanların egosunu tatmin edicem? zjxkxk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kim olursa olsun bana saygısı yoksa saygımı da hak etmiyor demektir. Yazmam
Hayır maalesef kısasa kısas.
Bende gec yazanlara ayni tarifeyi uyguluyorum. Silip geciyorum
cevap vermezse, isteksiz gibi konuşuyorsa ve geç cevap yazıyorsa direk keserim sohbeti
Cevap vermediyse ben de yazmam, kimseye kendini vazgeçilmez hissettirmem.
Hayır kimseye yazmam ben. Bu yüzden çoğu arkadaşlığım bitti
Ben cevap gelmezse hatırlatma yaparım daha da gelmezse yazmam
Hayır. Medeni olmak gerekli.
Bende çocuk avutamam bir daha yazmıyorum cevap gelmediyse
Görüldümü cevap yok peki
Yazmam o sohbeti de keserim.
Görüldü atan biri bir daha göremez.
Biri bana sadece 1 kere görüldğ atabilir
Yazarım merak ettiysem
Sonunsa kadar yazarim
Yazmıyorum
Yazmam
Hayur
Zor.
Yazmam