Aşk İlişkileri Size cevap vermeyen birine ısrarla yazar mısınız? Clem_entine Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Size cevap vermeyen birine ısrarla yazar mısınız?bunu yapanları hiç anlamıyorum Size cevap vermeyen birine ısrarla yazar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
AyşeAfraa Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 +1 yıl Hiçbir şekilde yazmam, ne ekerse onu biçer herkes. O yüzden umrumda olmaz. 1 0 Yorumla
qlavye Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 87% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 859 cevap paylaştı. "Lütfen yazma, konuşmak istemiyorum" demek bence bu problemi çözebilir.Yine ısrar varsa engeli basmak kesin çözüm. 1 0 Yorumla
OlayHatun Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yazmam sadece bir kez yazarım o zaman soğukluk sezersem asla yazmam demek ki rahatsız edilmek istenmiyormuş🙂 1 0 Yorumla
Catutigernos Takip Et Master Yaş: 40 , eic 85% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Cıks yazmam hep benden ilk mesajı bekleyenle de konuşmam bir yerden sonra :))) 1 0 Yorumla
Şştbayım Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yapmam yapanı da yanımda tutmam seviyesiz ve yüzsüz insandan daha kötü bi şey olamaz 1 0 Yorumla
mutsuz9606 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Asla yazmam mesajları okuduğu halde bile hiç yazmam insan bi tenezzül edip kısada olsa cevap verir ama böyle kişilere değmez 0 0 Yorumla
Jennie_fanb0y Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl 1 kişiye yazıyorum bana cevap verme ihtimali binde milyonda 1 çünki binlerce milyonlarca kişi ona yazıyordur fakat şansımı deniyorum ısrarla 0 0 Yorumla
emoros6 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Cevap vermicek ise engellesin niye tutuyor açık şekilde 0 0 Yorumla
Efendi_Bey Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 979 cevap paylaştı. Bir kez görüldü yersem bir daha o yazmadan asla yazmam. 0 0 Yorumla
kıvanç125 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Burada yazdıklarım oluyor cevap yazmaya karşı engelliyorum bile 0 0 Yorumla
xsxixmxgxex Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Hayır, gururlu biriyim. Sadece bir sefer yazarım. 2 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl eğer okuduğundan eminsem yazmam kendisi bilir 1 0 Yorumla
İltihap Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 360 cevap paylaştı. hayır yüzsüz değilim 1 0 Yorumla
Retroskop1 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hayır yazmam... 1 0 Yorumla
Kosbela Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı. Hayır. 1 0 Yorumla
ztrmax Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yazamam. 0 0 Yorumla
iwont Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. kimseye yazmıyorum 0 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Yok yazmam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Hiçbir şekilde yazmam, ne ekerse onu biçer herkes. O yüzden umrumda olmaz.
"Lütfen yazma, konuşmak istemiyorum" demek bence bu problemi çözebilir.
Yine ısrar varsa engeli basmak kesin çözüm.
Yazmam sadece bir kez yazarım o zaman soğukluk sezersem asla yazmam demek ki rahatsız edilmek istenmiyormuş🙂
Cıks yazmam hep benden ilk mesajı bekleyenle de konuşmam bir yerden sonra :)))
Yapmam yapanı da yanımda tutmam seviyesiz ve yüzsüz insandan daha kötü bi şey olamaz
Asla yazmam mesajları okuduğu halde bile hiç yazmam insan bi tenezzül edip kısada olsa cevap verir ama böyle kişilere değmez
1 kişiye yazıyorum bana cevap verme ihtimali binde milyonda 1 çünki binlerce milyonlarca kişi ona yazıyordur fakat şansımı deniyorum ısrarla
Cevap vermicek ise engellesin niye tutuyor açık şekilde
Bir kez görüldü yersem bir daha o yazmadan asla yazmam.
Burada yazdıklarım oluyor cevap yazmaya karşı engelliyorum bile
Hayır, gururlu biriyim. Sadece bir sefer yazarım.
Canımı alsalar yazmam
eğer okuduğundan eminsem yazmam kendisi bilir
Yazarım cevap verecek sonunda
Yazarım
hayır yüzsüz değilim
Hayır yazmam...
yazmam kanka.
Hayır.
Yazmam.
1 kere yazarın eryesi gün aynıysa the end
Yazamam.
kimseye yazmıyorum
Yok yazmam
Evet yapıyordum.