Sms attığım bağışları hikayeye atmak kötü bir şey, görgüsüzlük mü?

İnsanlar görsün heveslensin bende bağış yaptım görsünler diye atmayı düsüniyorum herkes atsın işte. Yanlış mı? şu an hem doğru hem de yanlış geliyor bilemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız bende böyle düşünmüştüm. Kimse atmadı zaten bence de çok görgüsüzlük gösteriş gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Atmadım yanlış anlamayın her şeyi
Sms attığım bağışları hikayeye atmak kötü bir şey, görgüsüzlük mü?
Cevapla