İnternet & Teknoloji Wi-Fi ağına bağlanmaya çalışıyorum ama neden böyle oluyor? cozdissapointment Takip Et Xper 6 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ağa bağlanmıyor böyle bekliyor sürekli. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Wi-Fi ağına bağlanmaya çalışıyorum ama neden böyle oluyor? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Sıfırlmaayı deneyin 0 0 Yorumla
firsthuman Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 46% +1 yıl Seçeneklerden Google DNS ayarlarını girip de dener misin 0 0 Yorumla
Zumbaba Takip Et Bilge Yaş: 41 +1 yıl Ağı unut, tekrar dene 0 1 Yorumla cozdissapointment +1 yıl Denedim olmadı Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Şifreyi doğru girdiğine emin misin? 0 2 Yorumla cozdissapointment +1 yıl Evet doğru eminim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Uçak moduna alıp tekrar bağlan Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 935 cevap paylaştı. Modemi kapatıp aç ya da reset at düzelir 0 2 Yorumla cozdissapointment +1 yıl Modem komşumuzda. Yorumla Hairmafya +1 yıl Sorun ondandır kapatıp açsınlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sıfırlmaayı deneyin
Seçeneklerden Google DNS ayarlarını girip de dener misin
Ağı unut, tekrar dene
Denedim olmadı
Şifreyi doğru girdiğine emin misin?
Evet doğru eminim
Uçak moduna alıp tekrar bağlan
Modemi kapatıp aç ya da reset at düzelir
Modem komşumuzda.
Sorun ondandır kapatıp açsınlar
Bende de aynısı var🥹