Teknoloji Gelişmesin 1980lere dönelim:(?

Ya sadece 1980’li yıllarda olmak isteyen ben miyim yaaaa keşke o zamanlar 22 yaşında felan olsaydım çok güzel yıllardı umarım teknoloji gelişmez daha fazlada fazla değişiklik olmaz siz teknolojinin gelişmesini ister misiniz?
Teknoloji Gelişmesin 1980lere dönelim:(?
Cevapla