Türkiye tarayıcısında Twitter Blue özelliği görüldü. Bu özelliğe sahip olan kullanıcılar tweet düzenleme, geri alma, daha az reklam görme ve mavi tikli hesap kullanma ayrıcalıklarına sahip oluyor. NFTleri pp yapabilme bir diğer özelliği.
Sizce mantıklı mı? Ben ödemezdim :D

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır kullanmıyorum normal kullanıyorum
Bir tek YouTubeda kanallara ücret ödemeyi mantıklı buluyorum Twitter Instagram gibi hesaplarım için ücret ödemem
Hayır istemem sosyal medya ile haşır neşir değilim ztn
zamanı gelecek her şey paralı olacak
her şey zamanla
elon musk Twitter bitirdı satın aldıkdan sonara
elon amca burayıda çarşı pazara çevirecek gibi
Ünlü birinin hesabının aynısını açıp milleti dolandırma fikri mi evet ben varım
Tweet için gerekli bütün siyasi camia bu alemde :)
Twitter kullanmayan ben
Elon bu iside batiracak. Twitter'a yazik oldu!
her şey ücretsiz olduğunda da kullanmıyordum zaten
Ne zamandır bu özelliği bekliyordum...
Twitter kullanmiyorum
Mantıksız bir özellik
Hayır istemem
Hayır istemem
Para ödemem
Hayır gereksiz
ehemmiyetsiz