İlk mesaja cevap vermeyen kişiye atılabilecek en mantıklı ikinci mesaj nedir? Diyelim ilk mesajınız karşılıksız kaldı, ikinciyi de atmak istiyorsunuz. Ne yazardınız?
İlk mesaja cevap vermeyen kişiye atılabilecek en mantıklı ikinci mesaj nedir?
İkinci mesajı atma bi kac gun geçse dahi senden mesaj gitmediği için o mesaj atacak sende bir gün bekle sonra onun mesajına karşılık ver ve deki yoğundum yeni okuyabilirim oda diycekki bu adam meşgul beni takmıyor yanj cevap geldikçe sen cevap verme kendini bi halt sanmasın shjgj
Yani direkt açık şekilde mesajıma neden geri dönmediğini sorar veya soru işareti atmayı tercih ederim. Tabi yazdığım kişiden önemli bir cevap bekliyorsam😊 yoksa ikinci bir mesajı atmazdım büyük ihtimalle.
Bazı durumlarda evet ilk mesaja gelmeyince gelmeyince o hırsla ikinci mesajı yazmayi istiyebiliyor ama hiç gerek yok ilkine yazmayana diyecek bir sey olamazz.