Telsiz kullanım ücreti 9.43 olmuş, daha geçen ay 4 liraydı. Bu kadar zam normal mi?

Allah kahretsin
Telsiz kullanım ücreti 9.43 olmuş, daha geçen ay 4 liraydı. Bu kadar zam normal mi?
Telsiz kullanım ücreti 9.43 olmuş, daha geçen ay 4 liraydı. Bu kadar zam normal mi?
Cevapla