Ve bunu yaparken aynı zamanda dm’den yürümeye devam ediyorlar

Ve bunu yaparken aynı zamanda dm’den yürümeye devam ediyorlar

Böyle bir fotoğrafı paylaşma iğrençliğine mi düştün. Çok rezilce bir fotoğraf. Bir erkek asla bir kadının ayağını yalamamalı. Ve bu iğrenç fotoğraf ve konu kaldırılmalı!!! Sen erkekleri ne zannediyorsun. Kimse senin kölen değil. Ayrıca erkekler sana mesaj atıyor diye şımardın da bir yerin mi kalktı da gelip burada paylaşıyorsun!! Ne rezilce bir fotoğraf. Sinirlendirdin beni!!!
ne alaka sadece komik bir caps ve ben yapmadım bu fotoyu internette dolaşıyor
İnternette bu fotoyu dolaştıranı s…im o zaman. Komik bir caps miş. Nah komik! Bunun neresi komik.! Gel senin suratına tüküreyim, ayaklarımı yala fotoyu çekip mizah yapıp internete koyup komik diyelim o zaman. Böyle böyle erkeklerin beyinlerini yıkıyorsunuz. Ben bunun erkek versiyonunu paylaşsam, kadının erkeğin ayağını yaladığı saniyesinde kaldırılır konu. Bu manipülatif fotoyu erkek düşmanı feminist bir domuzun ortaya attığına bahse varım. Siz feministleri var ya ezmek istiyorum böcek gibi. Feminizm başı her görüldüğü yerde ezilmesi gereken bir yılandır.
Dm de erkekler senin ayaklarını yalayacak kıvamda sana köle oluyorlar ve sen bütün erkekleri öyle sanıyorsun. Üzgünüm balım onlar sadece a* sal ak erkekler ve betalar
Cevap
32Cevap
Çünkü iki yüzlüler
Onlar aynı anda 500 kişiye yürüdükleri için sana ne zaman yürüdüklerini hatırlamıyorlar. Mesaj geçmişine bi baksalar aslında sorun kalmicak sdklşfs
Ters psikoloji deniyorlar, cevap vermediğin için saçma bir intikam denemesinde olabilir, ya da zevksizdirler
demekki görüntün cesaret kırıcı 😉işte burada gerçekçilik kavramı ön plana çıkıyor.. dm den yürümek kolay..
Demek ki yorumlarını görmesinden korktuğu biri var. Aksi halde ruh hastası vs olması lazım. Bile bile kimse iki yüzlü olamaz diye düşünüyorum.
Görsel on numara kesinlikle doğru, senden neden nefret ediyorlar bana açıklar mısın cidden merak ettim. 😂
Kesinlikle kimseye düşman değilim efenim siz de dahil olmak üzere. Dm den yürüyor muyum ondan da emin değilim 😂
Valla knk güzelsende güzel sin bana yararı yok bana göre bi futbol takımı tutmak gibi ya bi getiri yok umrumda değil 🥱😏
Sen fakesin ki. Ama beyinsizler inanır işte gerçek bir kullanıcı zannederler seni
Verilmeye çalışılan imaj şu "bon domodon komsoyo yozmom"
Bunu da ilk defa duyuyorum inanmalıyım bilemedim
Gelene gidene yazıyorlar, pembe profil olsun yeter.
Görsel tam uymuş.😄
İki yüzlü davranıyorlar dm de nazik yoeumda hayvan mı 😂
Ben düşmanın degilim canım iki yerdende yazıyom sana ama sen beni görmüyon
bak buda tam sen 😂😂
Görsel o kadar doğru ki...
doğru cjtyeyehfjgfudrufcudetw
birden fazla yüzüm var demenin kscesi
Ciğer ve kedi meselesi
Ego kasıp yazmazsan öyle olur
Herkes ekmeğinin peşinde
Kedi ciğer hesabı olsa gerek
Taktik gibi bir şey demek ki hfhfhf
Bu konuyu kaldırır mısın bu iğrenç fotoğraftan dolayı? Ben bir erkeğin bir kadının ayağını yaladığı iğrenç fotoğrafı görmek zorunda değilim.
Kimseye yürümedim dm den
Sen kimsin sana yürüyecekler ayak yapma
Dikkat çekmek içindir
Abla o soru fotoğrafını kaldır kendimden geçtim
Yüz vermediğin için olabilir mi.
Kahp* erkekler…
Sana DM den yazamiyorum sen yazarsan mutlu olurum
Yüz vermediğin içindir
On numara görsel 😂
vay hainler
boş ver ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?