15 pro benim için gereksiz 14 pro yeterince ihtiyacım mı karşılayan ürün olacaktır sadece hafızasında üzüldüm o kadar iPhone 15 veremem ya 14 pro için biriktirip aldım zengin değilim ama Fakir de değilim çok şükür
Doğrudur. Benim telefon çok kasıyor yıllardır kullanıyorum ve bunların düşük modelini bile alamam. Bizde tamamen bozulmazsa yenisini almıyorlar. İPhone da yasak. (kendi paramla bile izin yok)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aman takma sende 15 çıkınca alırsın
15 almayı düşünmüyorum 14 pro ya bile çok para verdim
15 pro benim için gereksiz 14 pro yeterince ihtiyacım mı karşılayan ürün olacaktır sadece hafızasında üzüldüm o kadar iPhone 15 veremem ya 14 pro için biriktirip aldım zengin değilim ama Fakir de değilim çok şükür
Aldığın paraya satarsın 16 çıkınca alırsın Bulut kullanırsın çözümler bulunur
Allah başka dert vermesin 😂
Komik ama o kadar para veriyorum sonuçta insan ister istemez kafaya takıyor 😃
Doğrudur. Benim telefon çok kasıyor yıllardır kullanıyorum ve bunların düşük modelini bile alamam. Bizde tamamen bozulmazsa yenisini almıyorlar. İPhone da yasak. (kendi paramla bile izin yok)