Grafik tablet kullananlara bir sorum olacak. Monitörlü grafik tabletleri bir cihaza bağlanmadan da kullanabilir miyiz?

Monitörlü çizim tableti almayı düşünüyorum ama laptobum haricinde de kullanmak istiyorum ille de bir telefon/pcye bağlamak zorunda mıyım yoksa harici de kullanabilir miyim?

Grafik tablet kullananlara bir sorum olacak. Monitörlü grafik tabletleri bir cihaza bağlanmadan da kullanabilir miyiz?
Cevapla