A73 5G aldım kamera nasıl sizce detaya bırakıyorum kalite düşebilir genel olarak yorumlar mısınız?

Gece modu iyi mi sizce kamera 108mp A72 den geçtim. Çok fark var gibi
A73 5G aldım kamera nasıl sizce detaya bırakıyorum kalite düşebilir genel olarak yorumlar mısınız?
A73 5G aldım kamera nasıl sizce detaya bırakıyorum kalite düşebilir genel olarak yorumlar mısınız?
A73 5G aldım kamera nasıl sizce detaya bırakıyorum kalite düşebilir genel olarak yorumlar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kalitesi düsmüş KS de
A73 5G aldım kamera nasıl sizce detaya bırakıyorum kalite düşebilir genel olarak yorumlar mısınız?
Cevapla