Casper excalibur ile monster arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz?
Monster'ın bir modelini bulmuştum alacaktım 17-18.000 lira arasındaydı.
Dünden beri baktım stoklarda yok acaba Çok fazla zam gelir mi?
Casper excalibur ile monster arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz?
Monster'ın bir modelini bulmuştum alacaktım 17-18.000 lira arasındaydı.
Dünden beri baktım stoklarda yok acaba Çok fazla zam gelir mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Monster markası önerebilirim
Ney mesela?
Pandemi öncesi 1000'e telefon laptop alınıyordu 70'e evler vardı. Bilsem hepsini toplardım şimdi zengindim a. k
Hiç sorma ya 16 bin e laptop vardı Kasım'da alamadım😐şuan toparladim biraz oda zam geldi hep
Pahalı falan bakma bebişim al gitsin, yakında bu fiyatlarıda bulamayacaksın zam hiç durmuyor
Ya canım mesela 17 bindi alamadım o an borçlarım vardı şimdi almaya kalktım stok tükenmiş kesin yükselecek ya Allah kahretsin:(
Ama Alacam ne yapıp edip HeR türlü zamlancak nalet olsun
Abra serisi alacaksın anlaşılan. Fiyat performans olarak fark yok ama monster daha ucuz. Ben kullanıyorum. Tavsiyemdir kesin al.
Avea at 17.2 vardı 17 -18 arası stoktan kalkmış 😭semce zamlanir mi gelirse yani zam olur ama umarım az olur
Nasıl performansi iyi mi
İyi ama ben bir üst modelini alacam
Avea klavye hatasi abra olacak pardon
Aynen kullandım abra şimdi ben de tulpar alacam
Dmden konuşalım monsteri ister misin
Yeğenr babasıyla birlikte monster aldık yazılımcı olduğu için. Çok iyi
Ne kadara aldınız?
29000. Ama mecburen o kadar para verdik yazılım ile uğraşıyor 9 yaşında
Hmm olabilecek evet çok Ama
Senij bütçe ne kadar
17-18 bin
Gayet iyi eğer öylesine almak içinse yeterli miktar
türk markasıysa alınmaz git o paraya macbook al
O kadar param yok canım ama ya borcum da çok 😐 laptopu da iş için alıyorum
2019-2020 modeller var 15 bine ayrıca gayet hızlı ve İnce ayrıca yenileri gibi
Aslına bakarsanız ikisinde önermem kasa kalitesi vs pek kullanışlı değiller Msi derim ama oda tuzlu biraz yine ikisi arasında Monster kötünün iyisi o fiyatlarda bulmanız biraz zor sıfırıni zamlardan sonra üstelik Monsterin kendi sitesine göz atın
Zam gelir ama ne kadar olur bilinmez bu haftasonuna kadar aldın aldın ocak ortası zamlanır
Haklısınız
Elektronik ürünlerin piyasadaki değeri dolar üzerinden belirlendiği için ciddi bir belirsizlik söz konusu. Bu durumun yükseliş yönünde olacağı kesin ama oran belli değil, bu da bir noktada piyasayı huzursuz ediyor. Şöyle de bir durum var bugün bir şey almaya niyetlendiğinde ve almadığında bir iki hafta sonra en az %20 zamlı alıyorsun.
maalesef öyle ya
Neyse moral bozmayalım daha fazla, sustum ben :)
Casperlar kalitesiz hiç önermiyorum.
Ecxacalibur iyi deniyor ama?
Ben casper yetkili servisinde çalıştım. İşleyişlerini hiç sevmiyorum teknik servisleri özensiz. Monster almıştı arkadaşım inceledim baya da beğenmiştim. Yani oyum monsterdan yana.
Çok zam gelir mi acaba
Yani şöyle indirim kollarsan çok sorun olmaz.. Biraz geç kaldın.
Galiba Evet :/
Ama indirimleri takip edersen üzülecek bir durum olmaz kovalamak lazım biraz.
Sen mafyasın aaa sana koyar mı 🤣🤣
Bütçen ne kadar şu an maximum?
17-18 20 en fazla yani 20 de çok gibi 17 yo görmüşken kaçırdım ona yanıyorum
Excalibur anneme almıştık memnun o, diğer siteleri kontrol ettin mi? Zam yemeyen fiyattan bulabilirsin belki
İş için demişsin? Çizim vb program mı kullanacaksın? Bu laptoplar güçlüdür çünkü
Valla stok yok diyor ya olan da pahalı
Bekle bir bakıcam
Evet mimarlık
www.teknosa.com/casper-excalibur-g7701245bvh0xb-intel-core-i512450h-156-16-gb-ram-500-gb-ssd-4-gb-gtx1650-freedos-gaming-laptop-p-785353015
İşini görür
Ya çok çok üst düzey oyunlar oynamayacaksan bu attığım kalibredekiler fazlası ile yeterli olur
Bakabildin mi