Merhabalar,
Üzgündür, gönderme yapıyordur, sevgilisinden ayrılmıştır... gibi gibi. Sosyal medyada takip ettiğiniz kişilerin paylaşımlarına anlam yüklüyor musunuz?

Merhabalar,
Üzgündür, gönderme yapıyordur, sevgilisinden ayrılmıştır... gibi gibi. Sosyal medyada takip ettiğiniz kişilerin paylaşımlarına anlam yüklüyor musunuz?

Eğer çok iyi anlaştığım yakın arkadaşımsa evet anlam yükleyebilirim. ama tabi ki sorarım yani mutlaka şöyle olmuştur diye anlam yüklemem kendime göre. ama bunun dışında ruh hallerini paylaştıkları gönderilerden ya da yorumlarından az çok anlayabiliyorum bazen.
Kimse birine özel bir duygu beklemediği sürece öylesine takip ettiği insanın paylaşımlarına anlam yüklemez. Paylaşımı yapan kişi gönderme yapıyorsa bu bariz bağırıyor oluyor. “Yoo öyle değil ben genele şey ettim” falan boş iş yani. Gönderme göndermedir kaç km uzaktan bakılırsa da fark edilir. Böyle şeylere tevessül etmenin sonucu da böyle oluyor.
Yakından tanıdıklarımın paylaşımlarında bir gönderme var mı yok mu anlarım.
Herkesin paylaşımına bir anlam yüklemem. Hele burada herkesin paylaşımına bir anlam yüklersek eyvah
Genelde hikaye vs paylaşımlarını izlemiyorum hiç bir yerde.
İzlediklerim arasında instagram’da çok şeker, komik çocuklar var.
Feys’de ve Tivitır’da da bilgilendirici içerikleri olanları izliyorum. Başka takip ettiğim. Hemen hemen yok.
Cevap
16Cevap
Kimsenin hayatıyla ilgilenmiyorum, gönderme yapıyorsada yaptığı kişiye ithafendir beni alakadar etmez
Wp durumları görüyorum onlara anlam yüklüyorum😅 onun haricinde bir platform yok paylaşım gördüğüm
Hoşuma giderse o anlık like gitmezse kaydır geç. Yakın arkadaşlarımın bir olayı varsa onlarınkini anlarım sadece.
Paylaşdığı şey onun karakterini duygularını ortaya koyar ben anlam koyarım kafa yapısını bir az anlarım o zaman
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Sosyal medyada değil ama KS de evet. Dikkat ederim. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Pembeli ve özlem duyuyorsa, kesin beni özlüyor diyorum:)
Hayaller, hayatlar😅
Öyle deme, güzel dönüşler alıyorum:)
Ya sendeki özgüven var ya haha😅
Bir kahve içelim, deneyimlerimi aktarayım sana:)
Hohoyyy orada dur✋️ ben yasak bölgeyim. Bana yürüme.
Her kahveden anlam çıkarma lütfen:) Arkadaşız sadece:)
Her kahveden değil senin kahvenden anlam çıkarırım. Ne olur ne olmaz👀
Yaralıyorsun bin bir parça kırıktan mozaik olmuş kalbimi:)
Kötüye bir şey olmaz😏
Olmaz olur mu, neler yaşadım bir bilsen...
Kaç kez yakalandım başka kızlarla mesajlaşıyorken:)
Pek gönderilere bile bakmıyorum. Birde anlam mı yükleyeceğim
Hayır hiç kimsenin paylaşımlarına bir anlam yüklemiyorum.
Evet kesinlikle yapıyorum ama öylesine de armış olabilirler bilemeyiz anca tahmin işte
Genelde bakmıyorum kim ne paylaşmış diye. O yüzden anlam yüklemiyorum
Bunu yapıyorum evet. Hangi akrabasına laf sokuyo acaba diyorum bazen.
Sürekli takip ettiğim sevdiğim kişinin paylaşımına dikkat ederim
Sosyal medya aktif kullanmam.
ilgilendipim bir kişiyse evet
Evet, bazen acaba kime laf sokuyor diyorum.
İsterse gebersinler niye anlam yükleyim😀
Bunu sadece hoşlandığım kişiye yaparım
Tanıyorsam yüklerim
anlamsız bencede ama ne yapalım
Hayir yapmam
Yüklüyorum
Evet ben çok anlam yüklerim
Yok takılmıyorum basıp geçiyorum
Hayır
Hayır bakıp geçerim
Umrumda olmuyo
alsana hediye bana
Çoğu zaman
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?