Sosyal medya oyle bir hal aldı ki bir bulusmada arkadas ortmanında bile telefonla ilgilenir olduk. Zamanıda cok alıyor artık elimden geldigince kullanmamaya gayret gosteriyorum. Ama senin soruna gelirsek haklısın bie yandan. Cok sacma bir hareket olur.
Üniversiteden bir kızla aynı sınıftayız (üni-4) ve neredeyse hiç muhabbetimiz olmadı , buna rağmen kız benim telefon numaramı kaydetmiş. Bir gün wp üzerinden hikaye paylaştım ilk bakan kişi kız oldu,
aradan birkaç ay geçti yine hikaye paylaştım ve yine benzer şekilde ilk o baktı ve aradan 5 dakika geçtikten sonra o da wp den hikaye paylaştı (daha önce böyle bir şey yapmamıştı) , bunun bir anlamı var mı?
Red yemiş? Yoo gayet her hatunla birliktelik yaşıyorum günü birlik yeterli oluyor. Hakettiğiniz bu çünkü. Özgüveni kırılmış değil senin gibi kendini önemseyen dünya etrafında dönen kızların triplerini görmüş biriyim. Şimdi kendi egonu şişir 30 yaşında köpek besler onunla gezersin TC kızı 😅
Beni neye göre gariban yaptın şimdi? Hahahaha malvarlığım yerinde çok şükür sen kendini düşün mükemmel, dünyadaki eşi benzeri olmayan kız 😅 sonuçta sana layık olabilmek çok zor dimi yani 😀
Sen kimsin la hahahaha şu tavırlara laflara bak sanırsın İngiltere prensesi 😀 tamam TC kızı siz mükemmelsiniz harikasınız sizlere layık olmak çok zor hıhı tamam 😀
Sana acıdım yemin ederim hem gizliden yazıyor hemde benim tercihime sallıyor. Sen herr erkeği takip eden kızı tercih edebilirsin bu benim umrumda değil😄
Ben senin tercihine değil sen ve senin gibi kızların saçmalıktan başka bir şey olmamasına sallıyorum. Bana mı acıdın hahahahahahahah avel ya 😀 istediğim yaparım sana soracak değilim ister evlenirim ister birlikte olurum keyfimin kahyası değilsin. Laf sokmaya çalışma IQ'un çok düşük. Ondan dolayı bana müsaade sen kendini tatmin devam et. Kimsenin seni taktığı, önemsediği yok 😀
Seni bilirim ben ya kendini ezik görenlerin kendini iyi hissedenleri ezme gösterisi. Kendimi önemseyeceğiö tabii ki insan hep kendine kalır sana da öneririm bak kudrmak yerine
Neden kendimi ezik göreyim hayatımda her şey yolunda diyorum anlamıyor musun? Sen kendini iyi hissediyorsun çünkü kendi yalan dünyanda ego kasıyorsun bende bunu diyorum işte. Şimdi kendine iyi bak cidden biraz algıların kapalı daha fazla yazamayacağım mükemmel muhteşem harika kız. 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Şu sitede 1 kişiyi bile takiplemiyorum ama taktır ettiğini hiç görmedim valla.
Bu site ciddiye alınacak gibi değill
Site başka ben başka. Sapla samanı ayırabilecek yaştasın artık.
Sende senelerdir benim yaşıma laf söylüyon ldlflfle ama tebrikler
Söylerim. Bazı konularda sana kızsam da yaşıtlarına göre çok daha olgun modern ve mantıklısın
Teşekkür ettiim
Neeee demek. Laffffııı bile olmaz beybisi ✋
Dikkat ederim tabi ki. Çünkü sabahlar yokmuş gibi karşı cinsi takip eden biri beni biraz rahatsız eder.
Sosyal medya oyle bir hal aldı ki bir bulusmada arkadas ortmanında bile telefonla ilgilenir olduk. Zamanıda cok alıyor artık elimden geldigince kullanmamaya gayret gosteriyorum. Ama senin soruna gelirsek haklısın bie yandan. Cok sacma bir hareket olur.
Sosyal medya kullanmıyorum
Üniversiteden bir kızla aynı sınıftayız (üni-4) ve neredeyse hiç muhabbetimiz olmadı , buna rağmen kız benim telefon numaramı kaydetmiş. Bir gün wp üzerinden hikaye paylaştım ilk bakan kişi kız oldu,
aradan birkaç ay geçti yine hikaye paylaştım ve yine benzer şekilde ilk o baktı ve aradan 5 dakika geçtikten sonra o da wp den hikaye paylaştı (daha önce böyle bir şey yapmamıştı) , bunun bir anlamı var mı?
@bagtuar
Bir anlamı yok ihtiyacı olursa diye kaydetmiştir.
Herkesi takip etmem vala
ediyorum öyle kişilerden uzağım
Ne büyük bir kayıp 😅 kendinizi bu kadar önemsemeyin ya
Önemserim elbette. Profiline herkesi ekleyen yılışıkları istemiyorum diye neden kudurdun? Muhtemelen her gördüğü pembeliyi ekleyen KS üyesidir😄
Kızlar hiçbirşeyi haketmiyor. Haketmediği için artık sadece keyfine bakan erkeklerdenim. Sende kendini bu kadar önemseme bence senden çoook var.
Düzelteyim"Red yemiş ve özgüveni kırılmış bi erkeksin" :) senden de çok var.
Red yemiş? Yoo gayet her hatunla birliktelik yaşıyorum günü birlik yeterli oluyor. Hakettiğiniz bu çünkü. Özgüveni kırılmış değil senin gibi kendini önemseyen dünya etrafında dönen kızların triplerini görmüş biriyim. Şimdi kendi egonu şişir 30 yaşında köpek besler onunla gezersin TC kızı 😅
Kendini böyle mi avutuyorsun insanların kriterleri tercihleri batmış bi tarafına. Hayali hatununlan mutluluklar garibanım ikile sorumdan
Beni neye göre gariban yaptın şimdi? Hahahaha malvarlığım yerinde çok şükür sen kendini düşün mükemmel, dünyadaki eşi benzeri olmayan kız 😅 sonuçta sana layık olabilmek çok zor dimi yani 😀
Sen ne mal bi insansın ya.
Ne oldu zoruna gitti sanırım hakarete başladın 😀 gerçekler acıdır
Evet binlerce kişinin peşinde olan bana layık olamaz ama senin gibi yüzüne bakılmayacak insanlar da benim kategorilerime dahil :(
Sen kimsin la hahahaha şu tavırlara laflara bak sanırsın İngiltere prensesi 😀 tamam TC kızı siz mükemmelsiniz harikasınız sizlere layık olmak çok zor hıhı tamam 😀
Aynen
Kendi kendini tatmin et aferin. 30 yaşında baba evinde köpek beslemeye devam 😀
Sana acıdım yemin ederim hem gizliden yazıyor hemde benim tercihime sallıyor. Sen herr erkeği takip eden kızı tercih edebilirsin bu benim umrumda değil😄
Ben senin tercihine değil sen ve senin gibi kızların saçmalıktan başka bir şey olmamasına sallıyorum. Bana mı acıdın hahahahahahahah avel ya 😀 istediğim yaparım sana soracak değilim ister evlenirim ister birlikte olurum keyfimin kahyası değilsin. Laf sokmaya çalışma IQ'un çok düşük. Ondan dolayı bana müsaade sen kendini tatmin devam et. Kimsenin seni taktığı, önemsediği yok 😀
Ah gariban yavrum söz sevecekler senide bir gün🤍
Beni seven sayan var merak etme sen kendini düşün 😅
Mendil verıyım mi ağlıyorsan
Niye ağlayayım kızım canım mısın sen?
Sal ak mısın sen
Seni bilirim ben ya kendini ezik görenlerin kendini iyi hissedenleri ezme gösterisi. Kendimi önemseyeceğiö tabii ki insan hep kendine kalır sana da öneririm bak kudrmak yerine
Neden kendimi ezik göreyim hayatımda her şey yolunda diyorum anlamıyor musun? Sen kendini iyi hissediyorsun çünkü kendi yalan dünyanda ego kasıyorsun bende bunu diyorum işte. Şimdi kendine iyi bak cidden biraz algıların kapalı daha fazla yazamayacağım mükemmel muhteşem harika kız. 😀
Psikiyatriye yönlendiriyorum
Kendini yönlendir aptal.
Hoşt
Hoşt ne? Ne aptal bir kız çıktın sen ya. Aklını skim.
Hakaretler için saol birazdan şikayet bildiricem sıktın artık :)
Aptal hoşt dersen hakareti yersin. Haddini bilirsen kimse bir şey demez. Hahaha şikayet edecekmiş et et avel ya 😀
Aynen bekle zamanını
Etmem
Konuştuğum yok
evet ederim
Kimseyi takip etmem komusmamda