Biliyorsunuz hayat pahalı bende böyle olmasını istemiyorum.
Ama ben hiç telefon almadım ilk telefonum lise sonda oldu oda 64 GB ve hep arıza vermeye başladı sürekli bir şeyler siliyorum hafıza yetmiyor Cart curt. Çok sıkıldım ve sosyal medya da fotoğraf çekip yüklüyorum hobi olarak ınstagram da reels çekmem gerekiyor video kamerası berbat yüklerken bulanık düşüyor zaten bende iPhone 14 pro istiyorum almışken iyi bir şey olsun dedim ama hava atmak gibi bir marka takıntım kesinlikle yoktur valla ihtiyaç için alacağım neden düşük modelini almıyorsunuz derseniz iPhone 13 pro 256 GB da aynı fiyatta denk geliyor iPhone 11 de istemiyorum 12 de istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Detayı okumadan lütfen cevap vermeyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer