Bir telefona 42 bin vermek mantıklı geliyor mu size 256 GB modeli?

Biliyorsunuz hayat pahalı bende böyle olmasını istemiyorum.

Ama ben hiç telefon almadım ilk telefonum lise sonda oldu oda 64 GB ve hep arıza vermeye başladı sürekli bir şeyler siliyorum hafıza yetmiyor Cart curt. Çok sıkıldım ve sosyal medya da fotoğraf çekip yüklüyorum hobi olarak ınstagram da reels çekmem gerekiyor video kamerası berbat yüklerken bulanık düşüyor zaten bende iPhone 14 pro istiyorum almışken iyi bir şey olsun dedim ama hava atmak gibi bir marka takıntım kesinlikle yoktur valla ihtiyaç için alacağım neden düşük modelini almıyorsunuz derseniz iPhone 13 pro 256 GB da aynı fiyatta denk geliyor iPhone 11 de istemiyorum 12 de istemiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Detayı okumadan lütfen cevap vermeyin
Bir telefona 42 bin vermek mantıklı geliyor mu size 256 GB modeli?
Cevapla