imkanın varsa en yükseğine yönelmelisin.. bir çok insan resimleri başka bir yere aktarmaktansa sürekli telefonda olmasından hoşlanır.. o yüzdende çabuk dolar.. çokta resim çekiyorsan.. eh gerekli..
Ya benimkide 128 GB ve hiçbir şey. İlla doluyor bir şekilde. Benim sınırda mesela
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
internette şu an bakıyorum yazılan yazılara ve birisi şöyle bir şey yazmış: "64 gb telefonumun 40 gblık kısmı yıllardır boş duruyor" o yüzden kafam karıştı bence de 128 gb daha iyi gibidir ya hemen hafızası dolmaz
İphone kullanmıyorum ben ama benimki 128 GB. Foto ve videosu yoktur adamin. Uygulama indirmez falan öyle boş kalabilir belki tam anlamam ama bence almışken gbsi yüksek al çok fiyat farkı var mı m?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
artık kameraların mp leleri arttığından fazla yer kaplıyorlar.. o yüzden ne kadar fazla olursa o kadar iyidir..
dimi bende öyle düşünüyorum
imkanın varsa en yükseğine yönelmelisin.. bir çok insan resimleri başka bir yere aktarmaktansa sürekli telefonda olmasından hoşlanır.. o yüzdende çabuk dolar.. çokta resim çekiyorsan.. eh gerekli..
evet bende telefonda durmasından hoşlanırım pcye aktarmak falan zahmetli iş
128 den aşağısını almak mantıklı değil.
Ya benimkide 128 GB ve hiçbir şey. İlla doluyor bir şekilde. Benim sınırda mesela
internette şu an bakıyorum yazılan yazılara ve birisi şöyle bir şey yazmış: "64 gb telefonumun 40 gblık kısmı yıllardır boş duruyor" o yüzden kafam karıştı
bence de 128 gb daha iyi gibidir ya hemen hafızası dolmaz
iphone kaç kullanıyorsun bu arada
İphone kullanmıyorum ben ama benimki 128 GB. Foto ve videosu yoktur adamin. Uygulama indirmez falan öyle boş kalabilir belki tam anlamam ama bence almışken gbsi yüksek al çok fiyat farkı var mı m?
çok yok 2700 küsür falandı galiba fark
128 iyidir ben öyle kullaniyorum
Daha fazla veriyi alabilir
iphone kaç kullanıyorsun
Samsung kullaniyorum
Iphone yazisini gormemisim pardon
Ama sen yinede 128 al daha kullanisli
he anladım
Kullanisina bagli
kaç almalıyım sen kaç kullanıyosun
128 al