Ben telefon alacağım. Ha bir de beyaz eşya. Lazım olur. :)

Ben telefon alacağım. Ha bir de beyaz eşya. Lazım olur. :)

Çok şey lazımda kendim yapsam daha karlı olanlarda var ama eskiden kendim yapsam daha karlı olurdu şimdi tüm malzemeyi alsan yapacağın şeyin piyasadaki ürünün fiyatını geçiyor alım gücü aşırı düştü ve düşüyor hala yakında bir çöp bile alamayacağız
Yeni yıla kalmadan alacağım sanırım. Mi 10 Ultra'dan 12T Pro'ya geçeceğim kısmet olursa. Başka da bir teknolojik ihtiyacım yok gibi görünüyor ama bir ihtimal bilgisayarı da güncelleyebilirim.
Uzun vade teleskop, teknem olursa balık bulucu ve sanal çapa, aksiyon kamera şart. Ps5.
Bunların hiç birinin acelesi yok. Ama olursa çok rahatlatıcı ve eğlenceli olur.
Şu an bunu düşünmüyorum
Cevap
17Cevap
şu an düşündüğüm bir ürün yok ama belki bilgisayar yenileyebilirim
Hiçbir teknolojik ürüne ihtiyacım yok bu yüzden almayı düşünmüyorum
Telefon alıcam büyük ihtimalle. Telefonum beni bırakmadan benim onu bırakmam lazım
eğer olur da işe girersem telefon almayı düşünüyorum
Her türlü ıvır zıvır var canım bişey istemiyor şu an
Kesinlikle bir tablet alacağım, çizim hobimi geliştirmek için ☘️
Belki bir tane laptop alabilirim veya kablosuz kulaklık
Herhangi bir ihtiyacım yok, geçen yılbaşında telefon aldım zaten...
Bir akıllı saat olabilir
Baştan aşağı değişim yaşarım
Telefonu değiştirmek ve PC değiştirmek 🤔
Telefonu değiştireceğim
Pek bir şey almayı düşünmüyorum
Uzak mekiği almayı planlıyorum
Airfry! kesinlikle alacağım :D
Tractor alacam kesinlikle
İhtiyaç yok
Bir Laptop düşünüyorum
Hicbirsey
Büyük bir tv
Hiçbir şey
Laptop
Düşünmüyorum şu an
Evet alacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?