İnternet & Teknoloji Telefon ekran değiştirme fiyatları şu an da ne kadardır? Gamzee_4 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Telefonu düşürdüm ekran sol alt köşeden çatladı bir kısmı ramazan değil sizce ne kadara yaparlar, Güncellemeler+1 yıl Ramazan demişim tamamen olacaktı sjsjsj Telefon ekran değiştirme fiyatları şu an da ne kadardır? Cevapla Telefon Soruları Fiyat Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Telefoncularda pahalı canım ama toptancılarda ucuz oluyor ama burada orjinalini bulman gerek yan sanayi oldumu çok kötü olur 0 9 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Bir yere sordum 350 dedi ben de anlamadım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saçmalama aşkım 350 ye ekran yok sana heralde 3310 ekranı takacak 😅 1 paket ped 50 lirayı geçti ekran 350 olur mu allasennnnn 😂 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Yav ne bileyim ben ben anlamadım ki 🤣başka şeyler dedi bana adam da ben şu an da hatırlamıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aşkım işte bak sana kelime oyunu yapmış sana dandirik ekran takacak dokunmatik hikaye telefonun tuşlu olacak resmen 😂😂Yahu geçende aldım benim hatunda 1 kutu ped ve günlük ped molpedin 81 TL verdim 😂😂 ekran sence öyle olur mu Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Yav ne diyon ya kafa mı buluyo sabah sabah Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gergin misin sabah sabah neyin var böyle senin ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Merhaba telefonunu yaptırdın mı? Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Hayır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam Yorumla
obenn34 Takip Et Xper 6 Yaş: 48 , eic 97% +1 yıl Telefoncuya git 0 4 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Sağol ya inan hiç aklıma gelmedi sjssj Yorumla obenn34 +1 yıl Rica ederim akıl akıldan üstündür Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Eyvallah abi Yorumla obenn34 +1 yıl Tecrübe Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 321 cevap paylaştı. En az 500₺ 0 9 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl 500 derse valla çok iyi ya Yorumla Beyoğlu +1 yıl Arkadaşın iPhone 6 s plus vardı o fiyatı verdiler Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Daha pahalı demesi lazım iPhone gerçi duruma göre değişir belki de Yorumla Beyoğlu +1 yıl Servis olsa pahalı olur normal bir telefoncuya gittik arkadaştı telefoncu Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Anladım teşekkür ederim Yorumla Beyoğlu +1 yıl Rica ederim yine bekleriz😅 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Shaha gelirim yolum düşerse 😅😅 Yorumla Beyoğlu +1 yıl Peki tamam😅🤭 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl 😅😅 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 500 600 0 5 Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Bedava valla öyle derse de işte çıkıp götürme fırsatım olmadk bşr de rastgele de yere vermek istemiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Marka ne Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Samsung Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bayisine ver Yorumla Gamzee_4 +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Telefoncularda pahalı canım ama toptancılarda ucuz oluyor ama burada orjinalini bulman gerek yan sanayi oldumu çok kötü olur
Bir yere sordum 350 dedi ben de anlamadım
Saçmalama aşkım 350 ye ekran yok sana heralde 3310 ekranı takacak 😅 1 paket ped 50 lirayı geçti ekran 350 olur mu allasennnnn 😂
Yav ne bileyim ben ben anlamadım ki 🤣başka şeyler dedi bana adam da ben şu an da hatırlamıyorum
Aşkım işte bak sana kelime oyunu yapmış sana dandirik ekran takacak dokunmatik hikaye telefonun tuşlu olacak resmen 😂😂
Yahu geçende aldım benim hatunda 1 kutu ped ve günlük ped molpedin 81 TL verdim 😂😂 ekran sence öyle olur mu
Yav ne diyon ya kafa mı buluyo sabah sabah
Gergin misin sabah sabah neyin var böyle senin ya
Merhaba telefonunu yaptırdın mı?
Hayır
Tamam
Telefondan telefona değişen bir şey
Telefoncuya git
Sağol ya inan hiç aklıma gelmedi sjssj
Rica ederim akıl akıldan üstündür
Eyvallah abi
Tecrübe
En az 500₺
500 derse valla çok iyi ya
Arkadaşın iPhone 6 s plus vardı o fiyatı verdiler
Daha pahalı demesi lazım iPhone gerçi duruma göre değişir belki de
Servis olsa pahalı olur normal bir telefoncuya gittik arkadaştı telefoncu
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim yine bekleriz😅
Shaha gelirim yolum düşerse 😅😅
Peki tamam😅🤭
😅😅
500 600
Bedava valla öyle derse de işte çıkıp götürme fırsatım olmadk bşr de rastgele de yere vermek istemiyorum
Marka ne
Samsung
Bayisine ver
Teşekkürler
100.000tl eder
Dimiiiisjsjs