Telefonla konuşmaktan pek haz almıyorum meslek sebepli... Sizde durum ne?

Telefonla konuşmaktan pek haz almıyorum meslek sebepli... Sizde durum ne?

Duyguya göre aslında.. Sinirliysem, mutlaka sesli konuşmak isterim..
Teşekkür ederim..
Canım nasıl istiyorsa 😃
Canın genelde nasıl ister
Cevap
8Cevap
mesajlaşırken kendimi daha rahat hissediyorum
Ben de
İkisini de sevmiyorum. Elimde olsa hiçbirini tercih etmem.
Mesajlaşmayı daha çok seviyorum
Ben de
Mesaj daha güzel bence.
Konuştuğum kişiye bağlı
Konuşmayı daha çok seviyorum
Mesaj net
Mesaj
hazetmiyorum denir haz almak ne
Mesajlaşmayı severim
Farkketmez
Mesajlaşmayı daha çok seviyorum ben de
Mesaj
Konuşma
Konuşmak knk
Konuşmak daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar