Bağlantıyı kesip tekrar bağlanıyorum. Yöntemim işe yaramayınca modemi söküp götürüyorum. 🙄

Bağlantıyı kesip tekrar bağlanıyorum. Yöntemim işe yaramayınca modemi söküp götürüyorum. 🙄

Wifi sinyali iyi olmadığından olabilir. Modemi merkezi bir yere koy, eğer çok sık oluyorsa, sinyal gücü düşük olabilir. Dediğim nedenden dolayı bağlantı sorunu yaşıyorum ara sıra.
Dün sıkıntı vardı akşam üstü reset attım bende düzeldi bi süre sonra
Cevap
7Cevap
Telefonun kendi internetini açıyorum
Kapatıp açıyorum olmazsa müşteri hizmetlerini arıyorum.
Modemi kurcaliyorum gelmezsede bırakıyorum mahalleden birine soruyorum
Mobil internet sınırsız olunca çok da sıkıntı olmuyor 🤷🏻♂️
En iyisi.
Sinirleniyorum shhddh
Kim sinirlenmiyor ki..
Dimi
İlk işim sabır çekmek 😂😂
Mobil veriye geçiyorum 😅
Mobil veri kullanıyorum
Mobile abanıyorum 🤩
modemi kapatıp açıyorum
Öyle Bir sorum yaşamıyorum
Tokatlıyorum
Mobile geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar