Geçtiğimiz ay ‘gülerken’ görüntülenen Güneş, bu kez bambaşka bir yüzle gözlemlenmiş. NASA tarafından paylaşılan fotoğrafta Güneş, bu kez hafif asık, biraz da kızgın bir suratla görüntülenmiş. 😑

Bu da geçen ayki görüntüsü: :D

Geçtiğimiz ay ‘gülerken’ görüntülenen Güneş, bu kez bambaşka bir yüzle gözlemlenmiş. NASA tarafından paylaşılan fotoğrafta Güneş, bu kez hafif asık, biraz da kızgın bir suratla görüntülenmiş. 😑

Bu da geçen ayki görüntüsü: :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Güneş depresyonu girmiş olabilir.
Kılıçdaroğlu 'nun aday olacağından korkuyordur
Ondan daha korkuncu da var reco
@suleylaahu çok doğru
Güneş doğayı kirletenlere kızıyor, doğaya zarar verenlere vesaire, yerlere çöp atanlara..
Doğayı sevenlere vesaire gülümsüyor doğayı kirletmeyenlere
Nasa, tüm insanlığın aklı ile alay ediyor.. Adeta tüm dünyaya siz aptalsınız, size ne versek, ne göstersek inanıyorsunuz diyorlar..
Gülen güneşmiş, somurtan güneşmiş.. vay arkadaş!
Ay ne kadar da iyimser bir bakış açısı Güneş’e ne güzel anlamlar yüklüyorsunuz
Tövbe tövbe bu Nasa nin bilim insanları ne kadar zır cahiller Güneş güler mi? Üzülür mü? Şekil değişikliği bu
Güneş : Çok karınca gördüm ama üzerine hiç basmadım namusumu
Şerefimi beş paraya hiç satmadım Allahımdan başkasına
Allah diye tapmadım
Beni tanımadıysan böyle delikanlıyım
KS'de gördüğüm tüm nasılım fotolarından daha güzel çıkmış.
Ayyy bizi güneş olarak yaratmayan Rabbime şükürler olsun. Kendi kendine yanıyor.
Adanalılar yazın mermi manyağı yaptı güneşi ondandır
Ay'dan dayak yemiştir kesin. Ay yıldızlarla bir olup ağzını burnunu dağıtmış 😄
Haha dünyaya kızmış olabilir çok üzüyoruz biz onu ya
İnsanlara kızmış, yarını düşünmeden hunharca yaşadıkları için
benim uslanmadan yaptıgım mallıklara bakıs atıyor olabilir
4 milyar yıl sonra yakıtımın biteceğini ve genişleyip kırmızı dev olduktan sonra beyaz cüceye döneceğim aklıma gelmiştir
Sahilde güneşlenen Araplara kızmıştır, bunlara mı çalışıyorum muakoyim demiştir
En iyi cevap 😅
benim masa bile nasa dan daha büyük işler yapıyor
Ay kuzum benim ya, retrodandır o üzülme 🥺
Zamlar olabilir 🤭
İlk görünce fotoyu yanlış anlayan benmiyim bir tek 🤭🤭🤭
Asıl şimdi gülmesi gerek yıllık izne cıkıyo kendileri
Adanalılara kızgın hâlâ 🔫
Üzgün halini bademcik sandım 😅
Sıcaktan bunalmıştır shdh
Sanırım regl olmuş :/
Güneş bile mutsuz hammuna
Gülmesi ağlamaya benziyor
Güneş bile ruh haline göre takılıyor ahaha😅
O bile bizim halimize uzuluyor
Güneş karadenizlimi burna bak
insanları görüp sinirlenmiş
Bizim tadımız kaçmış güneşin ki kaçmış çokmu
ikisindede düt gibi bakmış
Havalar soğuyacak o yüzden
Ayy ne tatlı dhdhxbcb
kışı sevmiyor benim gibi canım güneşim 😂
kılışdaroğlunun adaylığını öğrenmiştir
Eneee ikinci ne şirin öyle
Depresyona girmiş olabilir
Bu nasa bizi ne zannediyor s@l@k mı 😄😄
Oda benim gibi 🤷🏻♀️😌
Senin neyin varmış ki 😊
😊😊espiri
Güneş bile kafayı sıyırdı hayırlara gitsin 😃
ülke kadınının suratı bu
Fotoğraf paylaşımını sevmiyor sanırım
Gülüşüyle dalga geçtik diye kızmış..
Retro varsa belki ondan etkilenmiştir 🌞
ya çenin neye canın sıkıldı bakim
Sanırım trip zamanında 😀
Imam hatipler kapatilmadiği için üzgün
Kim üzdü acaba
Regl zamanıysa kendi gıcıklığı olabilir.
Ondan nesemiz gitti kötü şeyler geliyor 😐😐
Güneş bile mutsuz mk
Taksimdeki olaydan sonra bence
Güneşten çok anne rahmine benziyo yav
Kendine sormak lazım 😃😃
Onun mutluluğu da çok sürmedi
Çok şirin 🥺🥰
Dünyanın pislik insanlarını görüyordur
Resmi ilk gördüğümde anne karnındaki bebek sandım