Merhabalar Bildiğiniz üzere Güney Koreli Samsung Firması Amiral gemisi cihazların Geçen Yıl S21 Ailesi ile Kutu dan Şarj Adaptöru Verme Desteğini kesmişti Ve Bu Yıl Çıkan S22 Serisin de de aynı duruma devam etti Samsung un s serisin de kutudan şarj adaptörü kaldırması hakkında ne düşünüyorsunuz sizce 2023 de gelecek olan s serisi de aynı mı? Devam eder bu durum
Samsung'un amiral gemisi cihazlarında kutudan şarj adaptörü kaldırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
Devlet isterse, cihaz içinde şarj adaptörü konulmasını mecbur bırakır. Büyük firmaların bu tüketici karşıtı kurallarını kabullenmek zorunda değiliz. Halkın bu konuda kamuoyu oluşturması gerekir tabi ki. Yoksa her gelen tokatlar geçer.
Sorun şu ki bizim hükümetler de hep zenginden yanalar. Sadece seçimden, seçime göstermelik icraatlarla oy kapamaya çalışıyorlar.
Aynen Yazan Ellerine sağlık Devlet Zaten Zenginin parası kimin çok onun yanında Memurun garibanın tarafında olmadı ki hiçbir zaman işte bazı cahiller de devlete toz kondurmaz devlet şöyle iyi böyle iyi devlet iyi olsa Türkiye de her şey pahalı olmazdı devlet gerçekten iyi olsa o kadar suçlu serbest bırakılip elini kolunu sallayarak rahatça gezmez bu mu iyi devlet bu mu düzen böyle düzenin içine edeyim Samsung a gelelim Samsung çok sevdiğim bi firma ama bu yaptığına bende eleştiriyorum Apple iPhone yaptı diye Samsung a onu örnek aldı hadi kulaklığı çıkardın bir şey demedik kulaklık girişi çıkardın tamam nabız ölçer sensörü çıkardı ama Şarj Adaptöru çıkarmak nedir be millet o kadar yüksek fiyata telefonu alacak ama kutudan sadece telefon mu çıkacak bu olmadı gerçekten umarım düzeltir kendini Samsung çok başarılı firma ama bu yaptığı saçmalıklar dan zorla gözden düşürüyor kendisini
Yanlış hatırlamıyorsam ab hu konuda firmalara düzenleme getirmiş veya getirecekmis diye bir haber duydum. Tabi oralarda vatandaş olmanın bir hükmü, değeri var.
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Eski telefonum Galaxy A12'ye de şarj aleti vermemişti. 3-4 yıldır şarj aleti vermeyen (Geçen yıl Galaxy A34 almak istediğimde de yok dediler, Tecno'ya geçtim) Amiral gemisi firmaya kızgınım. İleride başka Samsung telefon alırsam, şarj aletini vermezse ve çakma şarj aleti ile telefonum zarar görürse, firmayı Türkiye disbürütörü dahil hatta Güney Kore'deki merkezine kadar çok ağır tazminat davası açardım! Vereceğim tazminat ise; bugün olsaydı, günümüz şartlarında son model Iphone değerine eş değer. 5 yıl sonrayı bilemem, belki o zaman Renault'un en pahalı otomobilinin en dolu paketinin fiyatına çıkarabilirim. Çok tehlikeli olabilirim. Hiç acımam! Adamlar minimum peşin, maksimum 20 taksitle ödesinler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Devlet isterse, cihaz içinde şarj adaptörü konulmasını mecbur bırakır. Büyük firmaların bu tüketici karşıtı kurallarını kabullenmek zorunda değiliz. Halkın bu konuda kamuoyu oluşturması gerekir tabi ki. Yoksa her gelen tokatlar geçer.
Sorun şu ki bizim hükümetler de hep zenginden yanalar. Sadece seçimden, seçime göstermelik icraatlarla oy kapamaya çalışıyorlar.
Aynen Yazan Ellerine sağlık Devlet Zaten Zenginin parası kimin çok onun yanında Memurun garibanın tarafında olmadı ki hiçbir zaman işte bazı cahiller de devlete toz kondurmaz devlet şöyle iyi böyle iyi devlet iyi olsa Türkiye de her şey pahalı olmazdı devlet gerçekten iyi olsa o kadar suçlu serbest bırakılip elini kolunu sallayarak rahatça gezmez bu mu iyi devlet bu mu düzen böyle düzenin içine edeyim Samsung a gelelim Samsung çok sevdiğim bi firma ama bu yaptığına bende eleştiriyorum Apple iPhone yaptı diye Samsung a onu örnek aldı hadi kulaklığı çıkardın bir şey demedik kulaklık girişi çıkardın tamam nabız ölçer sensörü çıkardı ama Şarj Adaptöru çıkarmak nedir be millet o kadar yüksek fiyata telefonu alacak ama kutudan sadece telefon mu çıkacak bu olmadı gerçekten umarım düzeltir kendini Samsung çok başarılı firma ama bu yaptığı saçmalıklar dan zorla gözden düşürüyor kendisini
Yanlış hatırlamıyorsam ab hu konuda firmalara düzenleme getirmiş veya getirecekmis diye bir haber duydum.
Tabi oralarda vatandaş olmanın bir hükmü, değeri var.
Eski telefonum Galaxy A12'ye de şarj aleti vermemişti. 3-4 yıldır şarj aleti vermeyen (Geçen yıl Galaxy A34 almak istediğimde de yok dediler, Tecno'ya geçtim) Amiral gemisi firmaya kızgınım. İleride başka Samsung telefon alırsam, şarj aletini vermezse ve çakma şarj aleti ile telefonum zarar görürse, firmayı Türkiye disbürütörü dahil hatta Güney Kore'deki merkezine kadar çok ağır tazminat davası açardım! Vereceğim tazminat ise; bugün olsaydı, günümüz şartlarında son model Iphone değerine eş değer. 5 yıl sonrayı bilemem, belki o zaman Renault'un en pahalı otomobilinin en dolu paketinin fiyatına çıkarabilirim. Çok tehlikeli olabilirim. Hiç acımam! Adamlar minimum peşin, maksimum 20 taksitle ödesinler.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!