
Xiaomi yine yaptı yapacağını. 200 MP kameralı amiral gemisi 12T Pro'yu satışa sundu.😊 Telefonlar için kamera yarışları sizce nereye kadar devam edecek?

Xiaomi yine yaptı yapacağını. 200 MP kameralı amiral gemisi 12T Pro'yu satışa sundu.😊 Telefonlar için kamera yarışları sizce nereye kadar devam edecek?
bugün Huawei nin kameraları kadar kanıtlanmış telefon yok elimde Huawei P40 telefon var bir çok telefondan daha kaliteli resim çekiyor hele süper makro modu insanın kılını ne gösteriyor ABD keyfinden ambargo uygulamadı Huawei ye Apple ın ürettiği Iphone telefonları çöpe çevirecek kadar Huawei candır gerisi heyecandır
Yaklaşık 3 buçuk yıldır Xiaomi mi8 çıktığı yılın amiral gemisini kullanıyorum. Cihazım 128gb hafızaya sahip ve 80 GB dolu şu an için. Kasma, donma vb durumlar yok ve olmadı. Kamerası çıktığı dönem Iphone'yi tokatladı. Gereksiz eleştiri ve kıyas yapanlar 2000-5000 TL bandı ara model androidler ile 20000-50000 arası iPhone kıyaslaması yapıyor. Bir zahmetz bir zahmet..
Kalitesiz android cihazların senelerdir 100 200 megapiksel diye piyasaya sürdükleri hiçbir telefon, bu yıla kadar 12 mp'dan fazlasını üretmemiş Apple'ın yanına bile yaklaşamadı. Bu yıl 48 mp çıkardı Apple, bu bırak 200'ü 500 olsa yanına yaklaşamaz
apple kadar çöp bir telefon yoktur
sen ne diyorsun bugün Huawei nin kameraları kadar kanıtlanmış telefon yok elimde Huawei P40 telefon var bir çok telefondan daha kaliteli resim çekiyor hele süper makro modu insanın kılını ne gösteriyor ABD keyfinden ambargo uygulamadı Huawei ye Apple ın ürettiği Iphone telefonları çöpe çevirecek kadar
amerikanın işine gelmeyip Android"i engellemekle tehdit etmezse çok iyi duruyor (zamanında huawei de böyle süper bi telefon çıkarmıştı amerikayla arasında bir sorun oldu andoidle ilgili ama kurtarıldı umarım buna da aynısı olmaz)
Cevap
6Cevap
Bence kaliteli bir telefon
Anlamıyorum çok güzel bir kamera istiyorlarsa gidip direkt fotoğraf makinesi yapsınlar... Bence bu kadarı bir telefon için abartı.
Mp önemli değil 2mp olup 5 ya da 10 mp gibi olan kameralar var
Xiaomi istersen kıçını yırt bir iPhone olamayacaksın..
Talep eden geryzekalı çok olunca üretici de sokmaya devam ediyor.
Detaylı incelemedim ama umarım lensleri de iyidir yoksa mp çokluğu anlamsız olur
buna vereceğiniz parayla gidin iphone alın hiç yoktan zorda kalınca satarken para eder bunlar etmez bir android kullanıcısı olarak yazıyorum
Xiaomi markasını sevmiyorum. bozulup kasılıyor benim 2 arkadaşta vardı ikiside en sonunda bezdi ve iphone'da geçtiler şimdi çok memnunlar.
Bana 16 MP yetiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?