Sizce teknolojinin gelişmesi bir avantaj mıdır yoksa dezavantaj mıdır?

Avantaj olarak her şeyi daha basit bir yoldan yapabilme kapasitesi var. Dezavantaj olarak ise artık yaşamak için zengin olmak gerekecek. Her şey çok pahalı...

Sizce teknolojinin gelişmesi bir avantaj mıdır yoksa dezavantaj mıdır?
Sizce teknolojinin gelişmesi bir avantaj mıdır yoksa dezavantaj mıdır?
Cevapla