Avantaj olarak her şeyi daha basit bir yoldan yapabilme kapasitesi var. Dezavantaj olarak ise artık yaşamak için zengin olmak gerekecek. Her şey çok pahalı...

Avantaj olarak her şeyi daha basit bir yoldan yapabilme kapasitesi var. Dezavantaj olarak ise artık yaşamak için zengin olmak gerekecek. Her şey çok pahalı...

Avantaj olduğu kadar dezavantajıda var
Cevap
7Cevap
Avantaj tabi ki
Ne kadar çok gelişirse insanlık olarak o kadar kötü
İyi şeyler için kullanılırsa büyük bir avantaj oluyor ama kötü şeyler için kullanıldığında berbat
Gayet zaman geçirici
Avantaj ama elbette dezavantaj da oluyor
Kullanımına göre değişiklik gösterir.
Dezavantaja doğru gidiyor
Kullanım amacına göre değişir bu bro
Avantajj
Avantaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar