Selam KS ahalisi😊🌺
Teknojiyi seviyorsanız sizce avantajları ve dez avantajları nelerdir? ve Neden?
Teknojiyi seviyorsanız sizce avantajları ve dez avantajları nelerdir? ve Neden?


Kullanım şekline göre değişkenlik gösterir bu durum bence. Nasıl mı hemen izah edeyim 😇 şimdi keyif almak bilgilenmek ve hayatı kolaylaştırmak için muhteşem bir şey avantaj bu ama asosyal olmak dış dünya ile bağını koparmak bence en büyük dezavantajı bu
Doğru kullanmayı bilmeyenler için dezavantajı daha çok. Teknolojiyi bir araç olarak kullanmıyor, onun kölesi oluyorlar. Bana göre avantajı daha çok.
Bilgi parmaklarımın ucunda. 01010
Cevap
4Cevap
Yalnız insanlar için mükemmel dezavantajı yok
Teknoloji kullanım şekline göre değişiyor. İsteyen bilgileniyor isteyen aptallaşıyor.
Kısa ama doğru bir yorum 👍
Avantajları her şeye çabuk ulaşma imkanıdır. Dezavantajları ise anlamsızca ve cahilce kullanılmasıdır.
Örnek vermem gerekirse LoL oynayınca şal*aklasiyorlar Wikipedia kullanınca zekilesiyorlar gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar