İnternet & Teknoloji Hattımdaki (Türk telekom) lirayı nakite cevirmemin bi yolu yok muu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Acill bilennnnnn Güncellemeler+1 yıl yok mu böyle bir şey ya offf Hattımdaki (Türk telekom) lirayı nakite cevirmemin bi yolu yok muu? Cevapla Türk Telekom Hakkında Sorular Beğen Paylaş Takip Et
theparamedicc Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl En fazla ne kadar vardır ki de bununla uğraşasın, yoksa dayılar kandırıp TL mi yükletiyorsun 😄 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Sizin ufak gördüğünüz rakamlara insanlar muhtaç Yorumla theparamedicc +1 yıl Aşkolsun , ufak görmedim özür dilerim, öyle düşünmeyin, sadece komisyon manasında söyledim bunu yapsalar dahi komisyon alırlar size bir şey kalmaz manasında , yanlış anladınız biraz şakavariydi Yorumla Soran +1 yıl Anladım teşekkür ederim Yorumla theparamedicc +1 yıl Ne kadara ihtiyacın var , TL olduğuna göre ufak rakamlar Yorumla Soran +1 yıl 60tl var hattımda hepsini nakite cevirmek istiyorum ama dediğiniz gibi öyle bi yöntem olsa bile kesinti olur Yorumla theparamedicc +1 yıl Evet maalesef Yorumla
testomurat Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bu kadar mı fakirsiniz ya 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Aynı duruma düşmen dileğiyle Yorumla testomurat +1 yıl Günlük gelirim 5 milyar tatlım 😂 Yorumla Soran +1 yıl İnsanlari küçümsemeye devam edersen bir parça ekmeğe muhtaç olursun bunu unutma "tatlım" Yorumla testomurat +1 yıl Yapma ya kim diyo onu bebişkom :) Yorumla
Yangınvar005 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 523 cevap paylaştı. Alışveriş olması lazım galiba 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Peki Teşekkürler Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı. E devletten talep oluşturabilirsin. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yapmam gerekiyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
En fazla ne kadar vardır ki de bununla uğraşasın, yoksa dayılar kandırıp TL mi yükletiyorsun 😄
Sizin ufak gördüğünüz rakamlara insanlar muhtaç
Aşkolsun , ufak görmedim özür dilerim, öyle düşünmeyin, sadece komisyon manasında söyledim bunu yapsalar dahi komisyon alırlar size bir şey kalmaz manasında , yanlış anladınız biraz şakavariydi
Anladım teşekkür ederim
Ne kadara ihtiyacın var , TL olduğuna göre ufak rakamlar
60tl var hattımda hepsini nakite cevirmek istiyorum ama dediğiniz gibi öyle bi yöntem olsa bile kesinti olur
Evet maalesef
Bu kadar mı fakirsiniz ya
Aynı duruma düşmen dileğiyle
Günlük gelirim 5 milyar tatlım 😂
İnsanlari küçümsemeye devam edersen bir parça ekmeğe muhtaç olursun bunu unutma "tatlım"
Yapma ya kim diyo onu bebişkom :)
Alışveriş olması lazım galiba
Peki Teşekkürler
E devletten talep oluşturabilirsin.
Nasıl yapmam gerekiyor