Son görülme kapalı. Ne ben göreyim ne başkası. Kafam rahat.

Son görülme kapalı. Ne ben göreyim ne başkası. Kafam rahat.

Mavi tık bence olmalı. Karsilikli sohbet ederkende karsimda ki kisinin beni dinlemesi benim icin onemlidir. Yine karsimdaki biri bana birsey anlatirkende onu dinledigimi belli ederim. Soyledigim birseyin okunup okunmadigi acikcasi onemli. Whatsapp kisisel sohbetlerden öte iş icinde sıkça kullandigimiz bir uygulama. Bu yuzden mavi tık bence olmali. Onun haricinde son gorulme ya da cevrimici durumunun gorunmesi kapali bende. Bende kimsenin son gorulmesini merak etmiyorum acikcasi.
Cevap
15Cevap
Son görülmem açık
Son görülmem yalnızca erkek arkadaşıma açık. Mavi tik de kişiye özel oldaydı yine sadece erkek arkadaşıma özel açardım. 😄
Annem tribe giriyor diye açık yoksa bende kapatacağım
Okuduğunu anlamıyorum diyor. Bilmek istiyorum karşımda birisi var öyle değişik işte sjsjjs
Bende bu yüzden açık bırakmak zorundayım 😂
Ah analar ahhh
Son görülmem açıktır, hemde mavi tıkı görmek istiyorum
Niye ki?
Hoş mavi tıkı görmesem dahi mesajımın görülüp görülmediğini anlarım, mavi tık olmasa dahi, iki tık olması yeterli mesajin görülmesi için. Düzeltiyorum mavi tık görmesem de olur, düşünmeden cevap vermişim
Her zaman mavi tikim açıktır.
Gördüysem görmüşümdür kimseye hesap vermediğim için kafam rahat.
son görülmem ve çevrimiçi bilgim kapalı, mavi tik’im açık ama
mavi tiki ne sebeple kapattın hayaletle konuşuyo gibi oluyo aynı
Son görülmem kapalı mâlum dedektifler var takip ediyorlar😂
Bende sevmem ama dedikoducu insan çok
Her şey kapalı çevrimiçi bilgisi de. Ozgurluk oh mis
her şey kapalı mavi tik son görülme çevrimiçi hepsi
Yiğidin malı meydanda olur. Mavi tıkı kapatan insana da asla güvenilmez. Net.
Son görülmem ve çevrimiçi bilgim açık gizlim saklım da yok.
Son görülme dahil vs. profil fotoğrafı her şey bende tamamen kapalı. İyi ki de kapatmışım.
Wp kullanmıyorum artık öylesine telefonda duruyor kapalıydı en son 😄
Mavi tikim de kapalı, son görülmem de çevrimiçim de
son görülme durumumu yıllardır kapalı tutuyorum ama mavi tik durumum açıktır
Açık benimki çünkü ne bilim önemsemiyorum yani kime ne
Dşxşxşşcşc yanlışlıkla sohbete girdiğimde mavi tiki kapatıyorum sadece
Her şey açık allahın bildiğini kuldan saklamam
Çevrimiçi ve son görülme kapalı ama mavi tik açık
Bu saatten sonra kapalı
Mavi tik olanlardanım.
Son görülmem çevrimiçi olma durumu kapalı
Mavi tıkım daima açık
Son görülme kapalı mavi tık açık
Her seyim kapalidir valla
Her zaman açıktır benim ticaretle uğraştığım için
kapatmam kapatanda şüpeli gelir
açık son görülmem.
açık hepsi öyle takıntılarım yok
Son görülme de mavi tikte kapalı 😂
Her şeyi kapalı olanlardanım
Hayır açık hiç gizlemem
Valla ben mavi tik açık olanım
Kişilerime her şeyim açık
Evet mavi tık olanlardanım
Ben bulrm merak etme tike gerek yok artık
son görülme kapalıdır
Son görülmem kapalı mavi tik açık
kapalı devamm
Açık
Mavi tık açık
Açık
Son görülmem açıktır
Kapalı benim…
Açık
Kapalı
Benim hepsi acik
Her şey kapalı 😅
Kapalı :)
Mecbur kapali
Kapalı.
Kapattım.
Kapattım
Hiç açmadım ki
Açıq
Mavi tık açık
kapalı
Her zaman kapalı
Her şeyim açık
Kapalı benim de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?