Internet neden kısıtlanıyor bu teknoloji çağında? Bir şey mi oldu tak kes interneti. Öyle şey mi olur ya? Başka nerde böyle?

Birkaç gündür internet hızı ya çok düşük ya da sosyal medyaya bazen giriliyor bazen girilmiyor. Sorasım geldi de dünyanın başka hangi geri kalmış ülkelerinde güya bilgi dezenformasyonuna mahal vermemek için internette bant daraltmaya gidiliyor? Güya bu ultra teknolojik çağda yapılır mı bu? Sizde İnternet nasıl?

Internet neden kısıtlanıyor bu teknoloji çağında? Bir şey mi oldu tak kes interneti. Öyle şey mi olur ya? Başka nerde böyle?
Cevapla