
Telefonunuzda konuşurken ya da mesaj yazarken hiç yanlış anlaşılmaya sebebiyet veren bir olay yaşadınızmı

Telefonunuzda konuşurken ya da mesaj yazarken hiç yanlış anlaşılmaya sebebiyet veren bir olay yaşadınızmı
Yanlış anlaşılan bir durum olmadı ama yanlış yazım oldu 😄 Neyse ki halloldu sonrasında.. Keyifli günler..
Teşekkürler
Rica ederim
Cok komikmis gõrseldeki bn kimseyi yanlis kaydetmedim hata yapmam
Tesekkur ederim sağolun 😌
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Kalmıştım
Genelde yazisirken çok oluyor ya yanlış anlaşılmalar
Benim whatsap gurubunda sıkılıyorum yazarken klavye s*kiliyoruma cevirmisti.
Telefondaki iletişimi hiç sevmiyorum ya konuştuğum kişinin gözlerini görmem lazım. Telefonda bir müddet sonra istediğini tam olarak karşı tarafa geçiremiyebiliyorsun.
Hayır çok şükür kalmadim inşallah da kalmam
Yazışmada oluyor öyle şeyler
Elbet kalmışımdır
Evet kaldığım oldıu
Sıklıkla olabiliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?