Hayatımızda kullandığımız tüm uygulamalar bunun gibi saçma sapan her bir özellik için ayrı ayrı ücret alırsa pardon ama bize ne bk kalacak?
8 Dolar ona göre çöp, ABD ekonomisine göre sakız parası tabi... Ama dünyanın her yerinde bu böyle değil!!. Bazı ülkelerde insanlar günlük sadece 2 DOLARA çalışıyor.
Aylık 8 DOLAR deyince tabi çok ucuz geliyor kulağa...
mavi tikli hesaplar zaten ünleri sayesinde kazanç elde eden insanların hesapları. bu nedenle aylık 8 dolar vermelerinde ben bir sakınca göremiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Haksız. Mavi tik (eskiden tabi) güvenilir seviyeli bilgi kaynağı işaretiydi. Tabi şu an fenomenler bile almış durumda ama yinede parayla herkese sunulmamalı. Onun olayı maddiyat değil, gerçek hesap göstergesi.