OH mis, yalnızlık sona eriyor kendi kendime konuşurum artık. Sabahları kendime günaydın yazayım bari :D

Atarım
Atmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
OH mis, yalnızlık sona eriyor kendi kendime konuşurum artık. Sabahları kendime günaydın yazayım bari :D

Kendime mesaj atamadığım için grup kurup o gruptan da eklediğim kişiyi silip notlar başlığıyla kendime özel bir alan yapmıştım. Böyle olması daha iyi oldu
Cevap
32Cevap
Muhabbeti saran biriyle konuşabileceğiz artık fdghdfgh
Benim mental sağlık iyi dedikten sonra yine ben :D
kasjfhkajh ego seviyem
Ahahhh deli gibi ne o öyle.. çok mu çekici gizemli olur yeminle çok güldüm..🙈🤣🤣🤣🤣
Siri ya da google asistanla muhabbet çevirmek daha modern ve yaratıcı olmaz mıydı illa mesaj şart mı ya az konuşun 🤣🤣🤣
Zaten kendim gibi pozitif bir insan bulamamıştım iyi oldu yani bundan sonra kendi kendime gülerim 😂😂😂
ara sıra kendimin halini hatrını sorayım bari kendi kendime küsmiyim sonra 😀😂😂😂
aynen arada sitem de edebilirsin vaaay unutulduk falan diye
ahahahahahah bunu çok sevdim 😂😂
Birazda kendinize trip atın kızlar bakalım nasıl oluyormuş 😂😂😂
Kendime değer veriyorum ama başka birinin atması tercihindir
Bu duruma düşmedik ya, gereksiz. Belki kendine önemli bir not niyetine atılabilir
Uyuduktan sonra uzun mesajlar da yazarım ben mutlu uyanırım en azından 🙈🙈
Sabah uyanma mesajını ve akşam yatmadan önce iyi geceler mesajımı eksik etmem artık.
Ben kendimle kavga falan ederim sonra hiç uğraşamam
Walla bilmiyorum kullanıp kullanmayacağımı istersen konuşabiliriz
Not almak için güzel bir uygulama, ayrıca bazen gerekli olabilir.
Bi bu eksikti!.. atmam ;) :D
Başka birine mesaj atıp dosya kaydetme işine son iyi olmuş.😅
iyi black mirror a döndü hayat manyak mıyım kendime atayim
Sonunda düzgün kafama uygun biriyle sohbet edebileceğim 😂
BAzen unutmamamız gereken şeyler oluyor onları kendime mesaj olarak atarım
Kendime günaydın demek için illa wpdan yazmama gerek yok ki
aşırı saçma zaten bu tür uygulamalardan şüphe ediyorum yalnızlığa itmeye çabalıyor olabilirler insanları diye düşünüyorum.
Apple’de var zaten çok geride kalmışsın 😂
Android kullanıcıları bilmez tabiii
aferin
Hemen kendime günaydın yazacağım şimdi tam benlik 💗
Çoğu kişinin arayıpta bulamadığı bir şey örnek ben 😊
Yıkıklar için güzel bir özellik asdjdk
ekran görüntüsünde nası görünür acaba asjkfh
Numaran olsa her sabah günaydın atsrdim
Sonra deliye döneriz 😄
Kendi kendine konuşana ne deniyordu?
Napion derim kendime iyi. olur degisiklik😊
içimi dökebilirim
Kayıt ve not amacıyla atabilirim.
Ne işim var delimiyim
O kadar da kafayı yemedim.
Komik değil ve whatsapp saçmaladı iyicene
Whatsapp kullanmıyorum ki
Deliler için herhalde
iyice kafayı yedik galiba
En azından kaliteli bir sohbet ederim ksksks
Yanliz kalanlara super olur 😅😅
Sacma Sonucta bıkıyorum
Ne gerek var?
Atarım
Wp dan önce vazgeçilmez smsimizde vardı bu
Atmam
Saçmalık bence
Güzel olmuş bence😅
Bu tam benlik..
garip şeyler bunlar
Bilmiyorum.
Atarım :D
Atmam
😂😂
Evet
Atarim yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?