Güncellemeler
+1 yıl
O uygulama olmazsa ne kullanırdınız peki
En çok hangi uygulama ve o olmazsa ne kullanabilirsin?
WhatsApp’ta genelde
Duo olurdu
Cevap
6Cevap
Instagram kullanıyorum
olmasa ne kullanırdın
Bura YouTube Instagram kimseyi takip takipçi yok
Burası.
olmasa ne kullanırdın
Kullanmazdım yok yani.
Bu uygulama dışında, Telegram, Mynet, Face, Hepsiburada, İnceHesap diye gidiyor.)
Youtube, İnstagram, Twitter
Telegram, wp, KS, youtube
KS Instagram YouTube Twitter
KS YouTube Pinterest vb
olmasa ne kullanırdım
WhatsApp ve Instagram
Discord
Tumblr, Instagram, KS
Burayı.
Burayi
olmasa ne kullanırdın
Whatsap
O da işten kaynaklı yoksa yoksa sosyal medyayla aram yok evrak gönderimi falan oluyor öyle yani.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar