Benim minimum 5 6 saat vardır. Sizlerde durum ne?

Benim minimum 5 6 saat vardır. Sizlerde durum ne?

#selamgençlik 🍀🍀
⭐Bende bu çok değişik bazen aşırı bazen neredeyse hiç bazen de bir iki saat. Sosyal medyada aktif sayılmam. KizlarSoruyor en çok vakit geçirdiğim mecra. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
4Cevap
ortalama 6 saat harcıyorum
bazen tamamen Uzak bazen de saatlerce geçirdiğim oluyor.. hayatım tutarsız benim 😬
Benim hayatım gibi 😂
Merhaba…
Değişiyor işim olmazsa çok işim olursa az bugün 4-5 saat falan geçirmişim tüm uygulamalarda
Burayı saymazsak birkaç saat sadece..
O da iş gereği mecburen..
En fazla 30 dakika.
10 saat falan oluyor bazen
3-4 saat harcıyorum
Sosyal medyam yokkk
Belli Olmuyor
Çok zaman. Saati yok
8 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?