Benim rahat 4-5 saatim bu sosyal medya çöplüğünde geçiyor. Peki ya sizin?



Değişiyor ama fazla duruyorum buralarda sanırım
Toplam 6 saat falan ya
Gözlerim acıyor artık
Thanks teyzişkom
24 saat xbzhxbx
Cevap
3Cevap
Günde 10 saaten fazla vakit geçiriyorum, genelde video felan izliyorum youtube çöplüğüne bi düşünce zaten video videoyu açıyor hdhdh

😕
Sosyal medya mı hangisi 🙄
Aslında amacı ekran süresi şeyini gösteren uygulama değil.
Telefonumun arayüzünü sevmiyorum
Microsoft launcherle kendi istediğim gibi yapmıştım uygulamada bu özellik de vardı 😅
😅😅
4 saatten fazla diğer şehirlerde görev alan bazı kanatsız melek arkadaşlarımla etkileşimde olduğum için.
Değişken. Ortalamaya hiç vurmadım. Hayata devam ederken göz ucuyla bakıyorum ben. Birkaç saat kilitlenmek gibi değil.
Bir saat var yok. Artık eskisi kadar takılmıyorum ve zamanım olmuyor.
5,6,7 saat öyle değişiyor.
5,7 saat 🕒 var ama bu aralar çok sıkıldım
Bilmem😂🙊
3/4 saat
En fazla 5
1-1buçuk saat
1saat ya da 2 saat
1 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar