Ya iphone 14. almak istiyomda biraz cimriyim kiyamiyorum bide ehlyiet icin paraya ihtiyacim var lazer epilasyona gidiyom ve 1 ay oldu daha ise basliyali. Bu telde 2019den beri var hani artik iphone istiyom bende herkes tavsiye ediyor ee 14 de yeni cikti alayim diyorum degermi sizce?
Cok iyi kamera lazim bana en onemlisi o instadaki fenomenlee gibi cikan fotolar olmali.
S9 kullaniyom Şu an sizce nasil? Eski mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
P30 var. Iphone pahalı gereksiz aynı özelliklerde tlfonu yarı fiyatına alırsın
Yok alsam iphone isterim
İlla 14 almak zorunda değilsin. 13 ye gayet yeterli bir telefon
Iyide 14 cikmid ha 13 ha 14 cok fiyatta fsrk yok
Kıy o zaman parana 14 al. Baya kullanırsın zaten. Uzun süreli düşün
Kac yil gider
O sana bağlı biraz. Ama şöyle düşün İphone 11 yaklaşık 3 yıl oldu yanlış hatırlamıyorsam. Şuanda bile geçerli bir telefon ve bikaç sene daha yani en az 3 yıl daha bu şekilde devam eder. Ki 14 kat kat üstü bir seviyede. Onuda 6 7 yıl normal şartlarda kullanırsın. Tabi sıkılmazsan
Katlanan samsunglardan biri. Elindeki telefon işini görüyorsa daha yenisine ihtiyacın yoktur.
S9 eski bir telefon ama hala idare eder. Sen zaten cimri birisin almazsın telefon paranı biriktir dursun kenarda.
Kxkfidifidksks koptim ya cok kazansam alirim napim bana anca yetiyo ceyiz var evlilik var
Lazer ve ehliyet iPhone 14 daha önemli.
Degil mi? Ehliyet lazim. Lazere gelince tabikide onemli 22 oldum killi killi mi gezim. Iphone gelince ne olmus ilk defa bi iphone istedim suc mu
Lazer tedavisi için ne kadar veriyorsunuz
1500 filan
Neden
Komple mi? Bende yaptıracağım. Acıbadem hastanesi fiyat alacağım. Arkadaşım 7k fiyata yaptırdı. Spor yapıyorum, kas gelişimine engel dediler. Bilmiyor, evlenirsem eşime bırakmak istiyorum kararı. Ama kafama giriyor mesele
Evet komple yapiyorum. eşin ne alaka kiM
Hayır yaptırmak kararını ona mı bıraksam, yanlış anladın. Bekarım bacım.
Anladim bilemedim ki sen nasil istiyorsan
Doğru, kusura bakma senin konunu kendime bağladım. Telefonu her zaman alabilirsin. Bunlar daha önemli.
Dogru diyorsun. Önce bunlari yapiyim sonra telefonda olur inş...
Yok estafurulla sorun yok
Aynen.
🙏👋
Sağol. İyi geceler diliyorum size.
Iyi geceler sizede