Biraz önce mail gelmiş. Bireysel abonelik 16.99 TL iken 29.99 TL olmuş. Aile aboneliği ise 25,99 TL' den 59.99 TL' ye çıkmış. Bütün platformlar gibi Youtube'da yaptı yapacağını. Reklam mı izlemeyi tercih edeceksiniz yoksa bu paraları dökmeyi mi? 💸🙄

Biraz önce mail gelmiş. Bireysel abonelik 16.99 TL iken 29.99 TL olmuş. Aile aboneliği ise 25,99 TL' den 59.99 TL' ye çıkmış. Bütün platformlar gibi Youtube'da yaptı yapacağını. Reklam mı izlemeyi tercih edeceksiniz yoksa bu paraları dökmeyi mi? 💸🙄

Evimde televizyonum yok. Laptobumda aylardır kış uykusunda. Sadece telefonumu kullanıyorum. Ona da you tube feda olsun. 3 yıldır premium üyeyim. Aile üyeliğimi iptal edip bireysele geçeceğim. Aylık 110 saatin üzerinde kullanımım var. Paket dağıtım işi de yapıyorum , tuş kilitliyken müzik dinlemek için premium şart. Spotfy kullandım ancak you tube gibi müzik zevkimi tahmin edemiyor. You tube algoritması daha başarılı. Örnek olarak şu an bunu yazarken dahi arka planda çalıyor. 1 saattir you tube muzikte şarkı atlamadim. Önerileri harika. 👍
Ayrıten papara yıllardır yarısını ödüyor.
Düzen böyle.
Youtube yıllarca hiç reklam koymadı. Herkes kullanmaya başladı. Sonra reklamı dayadı. 3 saniyeden 15 saniyeye yavaş yavaş. Sonra reklam istemiyorsanız aylık ücret istedi. Şimdi herkes reklamsız video izlemeye alıştı. Fiyatı yavaş yavaş arttırma zamanı.. Millet işini biliyor abi..
Cevap
66Cevap
Oh maşallah. İyi kazık attı kocam. Aile aboneliği onun kredi kartına bağlı idi, kartı kayboldu iptal etti. Benim karta bağladık. Ne kadar dedim aylık? Dedi pahalı değil 30-40 lira bişey... 60 liraya patladı bana heee... Neyse 🙄
Para felan veremem premiummuş. Reklam engelleyici ile izliyorum bir tane bile reklam çıkmıyor oh ne iyi yapıyorum size. Anamızı ağlattınız be reklam reklam.
Günlük 1 tl youtube gitsin napalim. Video arasına reklam girmesi olayı ınsanlık haklarına aykırı resmen snsnsjsb rakibi yok diye para verip kullanıyorum rakibi olursa iki katı para verip onu kullanırım.
Veriyorum vermeye devam edeceğim. Mobilde çok rahat, arabada falan keza çok rahatlatıyor. Reklam engelleyiciyle falan telefonda uğraşamam o yüzden ücreti bence makul.
Reklam izlemeyi tercih ederim kapitalizm öyle yoğun hissediliyor ki artık Spotify, YouTube, Amazon gibi bir çok ihtiyaç dışı sanal şeylerle insanların cebindeki son paraya el attı adamlar
Yahu illa reklam izlememek için premiuma gerek yok ki. Ublock origins indirin chrome da sonra teşekkür edersiniz. Reklamlar için de adblocl iyi izlemeler. Zap yapmaları iyi olmuş herkes kullanmasın 😂
Para verdiğim, sonuna kadar hak ettiğini düşündüğüm uygulamalar arasında yer alıyor YouTube Premium ve Music.
Her şeye zam geliyor, buna da gelmesi normal.
O sırada YouTube Vanced'ten haberi olmayan insanlar:
O ne
Reklamsız ve ücretsiz YouTube.
Nerden indirebilirim
@BirDerdimmmVar telefonun android ise Google da bulabilirsin.
Buldum çok sağol
Telefon numaramsız oturum açamıyorum girsem sıkıntı olur mu
@BirDerdimmmVar oturum açmak için microG adında bir APK var onu da indirmen gerekiyor
Onların hepsini yaptım
@BirDerdimmmVar gmail adresinle oturum açıyorsun zaten numara istemiyor ki
Reklam engelleyici kullanıyorum uzun zamandır sıkıntısız izliyorum. Hiç para veremem ona her şey para zaten
Para vermiyorum adblock kullaniyorum reklam yok tabi maalesef işe yaramayan siteler var onlara da yapacak bir sey yok
Adblock denen bir şey var. Hangi çağdasınız ya. Biraz araştırın. Bedava olan şeyler dururken canım saçma şeylere para vermek nedir?
Selam ben cep telefonu için reklam engelleyen browser buldum ondan izliyorum tavsiye ederim
Browsec
Reklam engelleyen bir uygulama indirdim reklam çıkmıyo para var istersem alırım ama gıcık oldum hayatta para vermem 😂
Onu kullanmıyorum benim tel ios
YouTube ve WhatsApp dışında pek telefonla isim olmuyor arka plan modu yt music vb özellikleri de işime geldiği için veriyorum. Yapacak bişey yok. 🙂
30 TL sakız parası, değeri bile yok. 30 lira için saçma sapan yollarla uğraşamam. Youtube Premium'a devamke
Vanced gibi bir rakibi varken 15 tl'den fazla istemesi cok ayip
100 lirada olsa umrumda olmaz reklam izlemem hayatta
Bunlar küçük şeyler kafana cok takma.. ekmek 5 lira bunu düşün
zamanı satın almış oluyoruz değer bence, aboneliğimi iptal etmicem
Ohaaaaaa neee 30 muu lan bu ay 17 aldı dimi diğer ay bu
Adblocker kullanmayı tercih edeceğim her zamanki gibi :D
Sigara parasına gelmiş ama yapacak bir şey yok reklam sevmiyorum
adblock kurup reklamsız izlemeyi tercih ediyorum
Youtube vanced var sıkıntı yok 😂 isterse 100 TL olsun
Premiuma pek ihtiyaç duymadım , geçen ay yaptırdım bu ay iptal ederim hala pek işime yaramıyor.
İki ayda bir email açıyorum vermem o parayı elin gavuruna kolay kolay
Reklamlar daha faydali. Degisik konularda bilgimiz oluyor.
Bu ekonomide 30₺ ne ki? Herseye zam geldi bunlara mi gelmeyecek?
Millet para vermemeye bahane arıyordu zaten hahaha bu iyi oldu 😃
Daha uzun reklam sürelerine hazır olun, poposu kalkan uygulamalarda bugün.
1 saatten uzun reklamlar var
@BirDerdimmmVar
Mecburi izlediğin 2 adet reklamdan bahsediyorum.
Bunun sayısı 4 olur, süresi uzar atlatmak için. Maksat bezdirmek
PArayı satın almak bu olsa gerek ben sahsen vermem rakamdan degıl gereksızlzıgınden
Youtube vanced indirip reklamsız ve ücretsiz kullanmayı tercih ederim 😄
Dndnx uyanık olmak şart bu ülkede
Hahha aynen
Papara karta bağladım üyelikleri, yarısını geri veriyor ve o şekilde kullanıyorum.
Bende diyorum nasıl 17de kaldı bu. Tabiki onada zam geldi. Youtube çok izliyorum kararsızım
Yeni google hesapları açıp sınırsız şekilde ücretsiz aylık deneme kullanabilirsiniz.
youtube arka planda çalmıyor bu premium yok diyemidir.
yoksa premiumlarda arka planda youtubeyi dinliyemiyormu
Bilgisayar da reklam engelleyici var. Telefondan bakmıyorum zaten. Reklam izlemiyorum en azından
Hemen yt prem iptal ettim. Reklam engelleyici ile izlerim artik ^
Reklama tahammül edemiyorum ayrıca bütçemi sarsacak bir miktar değil 30 TL o yüzden Premium'a devam.
Ben reklam izlemiyorum sayfayı iki kez yeniden yükleyince video açılıyor :DD
Uygulama var onu indiriyorsun ve ücretsiz Premium özelliklerini kullanabiliyoruz
ben kac senedir reklam izlemeden kullandim bi kurus kullanmadan...
Ya boş ver telefonu şimdi aç pc'den dinle 😂 ya da operanın mobil sürümünde var mı bilmiyorum ama ona bir bak otomatik reklam engelleme özelliği olabilir. Pc sürümünde var
reklam izlemıyorum ki reklam sırasında başka şeylerle meşgul oluyorum ((:
Sörf uygulamalara aylık 400-500 lira ödüyorum. Ona da veririm
Telefonda adguard pcde adblock kullaniyorum ucretli satin almama gerek kalmiyor.
En saçma sapan şeye bile 50tl veriyorken 30tl fazla değil bence
Çok kullanıyor olsaydım o paraya acımadan verirdim ama şimdilik reklam izlemeye devam…
29.99 çok kötü eğer 30 olsaydı paparadan 15 lira indirim alınırdı
Ya 5 sn bekliycen reklam atla diycen bu. Kadar a w
Adblock varken para veren de ne bilim enayilik
zaten youtube premium kullanmıyorum ki
Reklam izlemeyi tercih ederim
Ağlamak istiyorum artık, her şeye de zam geliyor
Sana bi tiyo verebilirim ücretsiz
Ben reklam engelleyici ile rahatça takılıyorum.
YouTube premiuma ihtiyacım yok
Reklam izlemeye devam
YouTube vanced kullanmaya devam edicem
YouTube reklamsız apk indirmek çözümü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?