İnternet & Teknoloji Instagram kafayı mı yedi, kendi kendine hesabım kapatıldı. Size de böyle oldu mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Instagrama gireyim dedim bu mesaj çıktı önüme ve giremedim 10 dakika sonra anca şifremi değiştirip girebildim neden böyle oldu sizde de bu durum oldu mu? Instagram kafayı mı yedi, kendi kendine hesabım kapatıldı. Size de böyle oldu mu? Cevapla Instagram Soruları Mesaj Soruları Şifre Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ahahha yarım saat önce banada oldu 0 17 Yorumla Soran +1 yıl Instagram bizle dalga geciiirr Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen gene kurtarmissin benimki komple gitti Yorumla Soran +1 yıl Hahahahahaa geçmiş olsun kanka Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saollll saoll memleket nere shhshshsbha Yorumla Soran +1 yıl Gümüşhane kanka senin memleket nereee dnnddnnd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Angara shhshsh Yorumla Soran +1 yıl Nerede oturuyorsun kanka Angara mı ben İstanbul dnndmdd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Angara oturuyorum şu an İstanbul'da askerlik yapıyorum shshahha Yorumla Soran +1 yıl Allah kurtarsın kanka dnnd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niye öyle dedin şimdi shshsh Yorumla Soran +1 yıl Askerlik yapanların çoğu mutlu değil o yüzden dedim dndnnd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ooo ben çok mutluyum keşke hiç bitmese hshshshshs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ha ama sen gene kardeşin falan varsa sakın yollama😂 Yorumla Soran +1 yıl Kardeşim yok kanka olsa yıllardır yapsın görevini para veremeyiz onun için dndndnd Yorumla Soran +1 yıl Yollardık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Uyumayacaksan sohbet edelim yazda Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ahahha yarım saat önce banada oldu
Instagram bizle dalga geciiirr
Sen gene kurtarmissin benimki komple gitti
Hahahahahaa geçmiş olsun kanka
Saollll saoll memleket nere shhshshsbha
Gümüşhane kanka senin memleket nereee dnnddnnd
Angara shhshsh
Nerede oturuyorsun kanka Angara mı ben İstanbul dnndmdd
Angara oturuyorum şu an İstanbul'da askerlik yapıyorum shshahha
Allah kurtarsın kanka dnnd
Niye öyle dedin şimdi shshsh
Askerlik yapanların çoğu mutlu değil o yüzden dedim dndnnd
Ooo ben çok mutluyum keşke hiç bitmese hshshshshs
Ha ama sen gene kardeşin falan varsa sakın yollama😂
Kardeşim yok kanka olsa yıllardır yapsın görevini para veremeyiz onun için dndndnd
Yollardık
Uyumayacaksan sohbet edelim yazda
😂😂