Faturalı hattımın ücreti her ay artıyor, bunun sebebi nedir?

Faturalı hattımın birkaç ayından sonra geç ödemistim vergi cart curt bir şeyler yüklemişler şimdi eski fiyatından 4 kat fazla ödüyorum ne yapmalıyım, nasıl faturasıza geçebilirim?

Faturalı hattımın ücreti her ay artıyor, bunun sebebi nedir?
Cevapla