Instagram biosuna üniversite adını ve bölümünü yazan kız itici midir?

Instagram biosuna üniversite adını ve bölümünü yazan kız itici midir?

Sadece kız değil erkeği de iticidir.
Bir de google haritalar gibi biyogragilerin sadece yaşadıkları şehirleri yazanlar var... Iğyk.
Bence bio da çok önemli bir işiniz yoksa boş bırakılmalı.
Biyografilerin*
O şekilde gördüğüm profillerin sayısı 1000 i rahat geçmiştir. Kişiye göre değişir tabi ama bende güzel bir üniversiteyi güzel bir puanla kazanmama rağmen ne bioma koydum ne de gönderi olarak paylaştım. Sadece günlük duruma atmıştım. O gün izleyenler izledi. Geride kalanlar birdaha göremedi. Herhangi bir başarım olduğunda kendimi başkalarına gösterme çabası içerisine girmiyorum. Gerek yok. Kendi başarım bana yeter. Ama sonuçta herkes farklıdır. Paylaşanlara saygı duyuyorum. Başkalarının onayı onlar için önemli olabilir nihayetinde.
Üni adı yazıyor bende de ama bölümü de isteyen yazar itici değildir bence
Cevap
28Cevap
Değildir bence
Bana intörn içeren yazı tipindeki gönderiler saçma geliyor abladık tıp okudun en tupçı sensin senden başka yok. Ne istiyonuz stajyerden? İntörnüm öyle intörnüm şöyle ya ebene intörn serum taksın emi
Erkek de iticidir. Bunu yapip da normie olmayan tek bir insanoglu gormedim istisnasiz hepsi aptal oluyo
Yoo. O üniversite içinde network kurmak istiyordur... Deeeermişim Türk kim network kurmak kim ancak üniversiteden Berkecan arayışı içinde olan kızdır.
evet ben de araba marka model filan yaziyim isimi yaziyim title yaziyim
Ne alakası var iticilikle bunun asdgfsg abi saçmalamayın ya
Instagram hesabı diyoruz elbette yazacak. Gayet normal.
ezık bi okuldaya gülüyorum
güzel bi okuldaysa havan kime diyorum
Hiç yazmadım okulumun sayfasını takip etmiyorum bile
ondan başka hiç bişey yazmayan kız evet biraz itici. ama kısaca kendinle ilgili noktalar verirken onlarıda yazdıysa normal bir şey
Hayır, neden itici olsun ki? Onca itici şeyler varken bu durum gayet normal.
Yazabilir bio zaten orası hakkında istediğini yazabilir.
Yazmasına razıyım. Bir tanesi var, her gireceği dersi, yolda araba kullanımını, hocaların kritiğini hikaye çekip hergun sayfalarca paylaşıyor. 🤣🤣🤣
Millet araba plakasını kocasının bitanesi biricik eşi hatunu çocuğunun annesi uçur zıvırları yazıyor üniversite neden itici olsun Allah askina
Harbiden ya bir de kısaltmaları yok mu beni benden alıyorlar
O değilde evlendiği günü yazanlari anlamıyorum çok büyük bir iş başarmış gibi
evet tanısma asamasında söylese daha cekıcı olabilir D:
Araba plakasını yazan erkekler varken ona sıra gelmez
Üniversite adını değilde bölümünü yazan bence iticidir
arkadaşım itici dedi diye gittim yazdım😌
Sanmam çünkü ilgi alanını yansıtmış olur.
Kim neyini yazmak istiyorsa yazsın
Bakış açınla alakalı.
Bakış açım 'değil' diyor.
Kesinlikle iyisidir tabii bu kişisel bi görüş
Pardon “ iyisidir “ değil “İTİCİDİR” olacaktı.
Atanmadan öğretmenim diyenler kadar değildir
Hayır değildir kimseye bunu sorgulamak kalmadı
Cv paylaşmış işte iş ariyoe demekki
Değildir, kimseyi de ilgilendirmez
Ben yazdım valla herkes de yazıyor
Ultra normal
Gayet normal neticede bio yani
Hayır
Gayet normal bir şey
Hayır neden olsun
Evet
Bende yazdım niye itici olsun
Hayır itici değil
yazabilir
Çocukça : )
Hayır
Değildir
Gorgusuzdur
evet
Hayır itici değildir
Gerek yok bence
Bence iticidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?