Telefonun şarj yerinin içine su kaçtı, ekranı yanmış, açılmıyor, şarj olmuyor. Telefon çalışır mı?

PİRİNÇTE BEKLETTİM 2 GÜN, TAMİRCİ SIVIYI ALDI İÇİDEKİ. EKRAN YANMIŞ DİYOR, ÇALIŞIP ÇALIŞMAYACAĞI BELLİ DEĞİL DİYOR. AÇILMIYOR, ŞARJ OLMUYOR.

Telefonun şarj yerinin içine su kaçtı, ekranı yanmış, açılmıyor, şarj olmuyor. Telefon çalışır mı?
Cevapla