Taahhüt bitiyor 149 liralık paket bitiyor en ucuzu 339 liraya çıkıyor soygun var?


Faturalı hat kullanıyorum, kullandığım paket 48 TL. 2-3 aya anlaşmam bitiyor, en uygun paket 95 TL falan. İçeriği gayet iyi ama bakalım daha zamanım var.
Cevap
31Cevap
Faturalı hat
Vodafone Aşırı Pahalı Geldi Tatlım Bende de Vardı Vodafone Faturalı Taşıdım Artık Aynı Tarifeyi 100 TL Ödüyordum 250 TL İstedi
Bende 149 ödüyorum 339 istiyor
Hattı taşı tatlım bi git gel yaparsın ben hattı taşıdım
@koray121 Valla Hiç Öyle Değil Koray 3 Ay Bekledim Hala Aynı Fiyat En İyisi Taşımak Dedim :)
@koray121 4 Yıllık Müşterileriydim Hemde Baktım Olmadı Gittim Bende Ne Yapayım 100 TL Lik Faturayı 250 İsterse Kaçarım Elbette :)
@koray121 Sendende Kaçıyorum
O sınırsız bende niye 269 TL 😯
154 lira 28 GB 1500 dakika Turkcell fakat kullandığın internet ortalama 6 GB kadar daha düşük fakat yapabilirim fakat fiyatları çok yüksek aslinda
benim de Vodafone, taahhüt bitince hiç bi şey yapmadım eski faturama biraz zam geldi sadece 50-60 lira arası bence iyi gayet
85 liraya kullandığım faturalı hat 140 liraya yükseldi. Paketimdeki 21 gb bile bitiremediğim için sınırsız internete hiç ihtiyaç duymadım.
Evde internetin varsa, 15 gb dışarıda paket yeter sana be. Faturalı 10 gb 75 tl ödeyeceğiz biz. 55 di 75 oldu.
Faturalı kullanıyorum. Fatura sürem dolunca kontöre döneceğim. Zaten her yerde wifi var boşuna o kadar para vermem.
Yurtdışında da adam aylık 40 euro’ya iphone 14 pro max alıyor. Neyse ya turkey serverı da güzel
Sınırsız Gb diyor fiyat makul yani. Faturalı hat kullanıyorum şirkete fatura ediyorum.
Ama evimde net var zaten faturasıza geçeyim diyorum balım
Faturasız kullanıyorum bana daha iyi böylesi. Bu ay 90 TL 11 GB artı 1200 dk.
Faturalı hat kullanıyorum. Operatör değişmeyi düşünebilirsin
Faturalı, taahhüt bitmek üzere.
İnterneti az bir pakete geçeceğim.
Kesinlikle spygun ee bana aynı tarife 199 tl sınırsız paket
canım senin pakette ama sınırsız gb miş başka paket yokmu
Benimki faturali 120 TL 30 GB 2.000 Dk 250 sms
Sosyal medya 10 GB var sebeke ici sinirsiz
Başka hatta geç sonra tekrar taşı ucuz tarifeler verir
Merhabalar
Direk olarak firma degistirmenizi tavsiye ederim bu sefer daha az para ödersiniz.
Faturasız hat kullanıyorum. Vodafone gereksiz bir pahalılığı var terk edeceğim onu. :D
Faturasız hat kullanıyorum. İstediğim zaman kontörümü yüklüyorum.
Faturasız hat kullanıyorum
Bende öyle düşünüyorum balim
Faturalı kullanıyorum az kullan sende ya da zengin bir koca bul ☺️
Ben evliyim zaten sivri zeka eşim memur ve evde internet var.
Ooo yavaş gelin ince zeka bayan bende memurum bu arada ve evinizde internet yoo demişsin ki zaten fatura yüksek demişsiniz. Bende az kullan dedim normak olarak
Evimde internet yok nerde demişim zengin koca bul bir kadına hakarettir bunu algılayacak beyne sahip olman lazım
Hayır yanlış yazdım onu evinizde internet yok dememişsiniz fatura yüksek demişsiniz dedim diyecektim ve siz hakareti zengin koca bulda nasıl algıladınız espiri olsun diye demiştik a. Nuyse faturalar normal sıkıntı yok iyi günler 😌🖐🏻
👍
🙏👍🏽
Faturasız hat nasıl oluyor. Bedava mi
1999 Yılından beri faturalıyım.
Faturalı hat kullanıyorum
faturalı hat kullanıyorum
Faturalı 105 tl çıkıyor bu ay
Haciz gelecek yakında.
Senelerdir faturasız hattım var turkcell memnunum
Faturasiz hat kullanıyorum
faturalı...
Faturasız
Faturalı
Faturalı tabikde
Turkcell geç
faturalı
Faturaliii
Faturalı
faturalı hat
Fatura
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?