Selamlar Arkadaşlar 😊 Telefonumun Yeni Kilit Ekranı Duvar kağıdı ve Always On Display Ayarladığım Resim Nasıl Olmuş Sizce? Sizlerin Cihazın da Hangi Duvar kağıdı Mevcut 😉 Alırım Bi hayırlı olsun
Kilit ekranı duvar kağıdım ve always on display resmim nasıl olmuş sizce? 😊 Sizler nasıl resimler kullanıyorsunuz mevcut 😉?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Resimlerin güzel. Benimki, daha önceden ekran kilidi sorunda yaptığım görüşte değişken olduğunu söylemiştim. Halen değiştirmedim bile. Yakında araba alırsam, arabanın fotoğraflarını çekip arka plan yapmayı düşünüyorum.
Ahaha 😅😂 Hak Veriyorum Sana Aynen Ah ah Bi dikkatsizlik Yüzünden ne kadar büyük Felaketlere yol açtı kaç bin insna acı şekilde yanarak Günler aylar sonra bazıları hemen Can verdiler olan Yeni doğan bebeklere oldu Mutasyona Uğramış kafaları ciddi şiş 4 kollu 5 gözlü falan çok üzücü Bir daha böyle felaket yaşanmaması dileğiyle Benim en büyük korkum da Mersin Akkuyu Nükleer Santral Umarım inşa edilse bile soj derece dikkatli uzmanlıkla yaparlar işini yoksa Türkiye nin içinden Geçer bu kerez Çernobili Sadece Reaktör Tasarımından Beğeniyorum ⭐
Bilmiyor musun? Bildirim ekranı Demek Amoled Ve Oled Ekranlara Özel Bildirim Türüdür Amoled Oled de Siyah Bölgeler Piksel Işık Yakmadigi için Uyum Sağlıyor Ama IPS LCD ekran için aynı şeyi söyleyemem 😅bi önceki Telefonum IPS LCD panel di onda denedim Şarjın tamamını su gibi içti bunda uyumlu olduğu için öyle sorun olmuyor tabi Maşallah
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Kilit ekranı duvar kağıdım ve always on display resmim nasıl olmuş sizce? 😊 Sizler nasıl resimler kullanıyorsunuz mevcut 😉?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Resimlerin güzel. Benimki, daha önceden ekran kilidi sorunda yaptığım görüşte değişken olduğunu söylemiştim. Halen değiştirmedim bile. Yakında araba alırsam, arabanın fotoğraflarını çekip arka plan yapmayı düşünüyorum.
Canlı duvar kağıdı kullanıyorum. Kilit ekranında yağmur yağıyor, ana ekranda kuş var
Yia 😍 Canlı Duvar kağıdı Etkileyici olur ama tabi o kadar pil tüketir biraz fazla 😅 Peki benimkileri nasıl buldun?
Çernobil kötü bir hatıra olduğu için bunu sürekli görmek isteyen mentaliteyi merak ettim
Ahaha 😅😂 Hak Veriyorum Sana Aynen Ah ah Bi dikkatsizlik Yüzünden ne kadar büyük Felaketlere yol açtı kaç bin insna acı şekilde yanarak Günler aylar sonra bazıları hemen Can verdiler olan Yeni doğan bebeklere oldu Mutasyona Uğramış kafaları ciddi şiş 4 kollu 5 gözlü falan çok üzücü Bir daha böyle felaket yaşanmaması dileğiyle Benim en büyük korkum da Mersin Akkuyu Nükleer Santral Umarım inşa edilse bile soj derece dikkatli uzmanlıkla yaparlar işini yoksa Türkiye nin içinden Geçer bu kerez Çernobili Sadece Reaktör Tasarımından Beğeniyorum ⭐
Always on display ne?
Bilmiyor musun? Bildirim ekranı Demek Amoled Ve Oled Ekranlara Özel Bildirim Türüdür Amoled Oled de Siyah Bölgeler Piksel Işık Yakmadigi için Uyum Sağlıyor Ama IPS LCD ekran için aynı şeyi söyleyemem 😅bi önceki Telefonum IPS LCD panel di onda denedim Şarjın tamamını su gibi içti bunda uyumlu olduğu için öyle sorun olmuyor tabi Maşallah
Resimleri nasıl buldun bakalım sen onu söyle 😉
kötü kanka
Niye ki
Nasıl bi resim olsa çok daha güzel olur örneğin 😊😉
bilmiyom
Hmm sen de nasıl duvar kağıdı Mevcut