E postalarımı kullanmaya devam etsem mi?

Gençler bir link üzerinden kötü niyetli birinin telefonuma yazılım yüklemeye çalıştığından süpheliyim. Linkte tıklamamaya dikkat ettim ve telefonu da fabrika ayarlarına döndürdüm. Yeni e postayla açtım telefonu. Fakat uygulamalarda kullanıcı olarak eski e postalarım üzerine yüklü. Sizce eski e postalarımı kullanmaya devam etsem sıkıntı çıkar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Link instadan atılmıştı. Lütfen bilgisayardan ve yazılımdan anlayan biri var mı kesin cevap verebilecek?
E postalarımı kullanmaya devam etsem mi?
Cevapla