
Telefonunuzda mesajları tutarmısınız yoksa silermisiniz...

Telefonunuzda mesajları tutarmısınız yoksa silermisiniz...
Eskiden ilginç bir şekilde mesaj tutma hastalığım vardı. Birinin mesajlarımı görmesinden de nefret ederdim. Fotoğraflarını çekip özel açtığım hesapta yedekler öyle silerdim. Sanki özleyince açıp okuyacağım falan diye düşünürdüm. Hâlâ mesajını bıraktığım birkaç kişi var. Ama uğraşmıyorum fotoğrafını çekmeyle falan direkt telefonda😅
Hepsi duruyor silmem sifremde yok telimde
Hayır hepsi duruyor gizli saklım yok 🙂
Cevap
5Cevap
Silerim
Yoo genel olarak çok aşırı dedikoducu bir insan olmadığım için kötü bir şey olmadığı için korkmadığım için silmiyorum
Instagram'da arkadaşımla olan hiçbir mesajı silmedim
Önemli msjlarım duruyur.. Önemsiz olanları siliyorum..
telefonumu martta aldım marttan bu yana tek bir mesaj fotoğraf başka bir şey hiç bir şey silmedim aslında çok kötü bir şey çünkü 17.850 tane fotoğraf birikti nasıl temizleyebileceğimi düşünüyorum
Google Photos kullan otomatik yedekler.
eğer şüpheli öldüysen geçmişine kadar bakcaklar zaten
Tüm uygulamalardaki 3 4 yıl önceki mesajlarım bile duruyor. Kimseden saklayacak bir şeyim yok sonuçta.
Ben öldükten sonra wpde ne yazışma olursa olsun umrumda değil zaten konuştuğum bir şey de yok
Tutarım da silsem iyi olacak rezalet çıkabilir.
Silmiyorum genelde
Bazılarını silmem bazılarını silerim
Silerim. Mesaj tutma huyum hiç yoktur.
Arada temizlik iyidir
Silmemi gerektircek bir sohbet olmadı
Duruyor genelde
çok ayıp utanç verici şeyler yazmadıysam silmem
grup sohbetlerı harıc alayını sıldım
Duruyor
silmiyorum
Silerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?