Hangi yazılımı önerirsiniz?
Mobil uygulama yazılımı daha çok kazandırır
Web yazılım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu tamamen çalıştığın ortama göre değişkenlik gösterir. Ama iş olanakları Web kısmında daha fazla. Full-Stack developer bi tık daha fazla maaş alır. Sıfırdan başlıyorsan mutlaka OOP (Nesne Tabanlı Programlama ) dili öğren. Öncelikle hedefin öğrenmek olsun.
Not: Sakın bir dili tam öğrenmeden başka dillere geçiş yapma. Yazılıma yeni başlayanların yaptığı en büyük hata budur. 1 Dil seç kendine o dil üzerine yoğunlaş. Zaten diğer diller çıtır çerez gelir.
Hangisiyle başlarsan başla orta seviyelerde öğrendiğin zaman istediğin her dile birkaç günde adapte olursun. Sadece mobil ve web yazılımdan ibaret değil ama masaüstü programları da yapabilirsin. Tavsiyem c# veya java olurdu. En çok iş açık ara java'da var. Ondan sonra web yazılımda en çok iş var. Python öğreneceksen yanına c++ öğrenmeni tavsiye ederim yapay zeka alanında güzel işler var.
Cevap
5Cevap
Dili öğrenirsin algoritma yeteneğin güçlü olması lazım kim ne derse desin lokomotif c# dır
C# ile başla Python git. Uçsuz bucaksız deniz. React ve node. js de öğren
Ayrıca soruna web diyenlerin bi bktan haberi yok. Mobile tabii ki.
Peki 3-4 yılda iyi bir yazılımcı olabilir miyim?
3-4 yılda olmak diye bir şey yok her gün öğreniyorsun bu meslekte. Ama sıfırdan 3-4 yılda matematik kapasitesi olan bir adamsan iş bulacak kıvama gelirsin.
Hiç bilgim yok
Bizim ülkede iyi yazılım eğitimi veremiyorlar maalesef. ODTÜ bile hala C gösteriyor. Ulan nuhnebideki dili ne gösteriyorsun artık C++ ve C# ile başla işe. Yurtdışında eğitim alırsan daha hayırlı olur. Ucuz adres Estonya, pahalı adres Amerika.
Veri tabanı da öğrenebilirsin oracle ya da sql işini iyi yapanlarda iyi paralar kazaniyor.
Sektör mobile kayıyor
Siber güvenlikte de para var düşünüyorsan eğer
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?